Top
david tupker uniek staal oamkb

Hoe heeft David Tupker, Directeur van Uniek Staal het bedrijfsadvies en bedrijfscoaching van Honoré Schreurs ervaren?

Leestijd: 2 minuten

David Dupker – Directeur Uniek staal

Ik ben erg blij met Honoré. We hebben altijd prettige bedrijfsadvies gesprekken waarin hij geduldig spiegelt, de prioriteiten qua bedrijfsvoering aangeeft en meedenkt welke stappen te nemen. Hij reageert snel op vragen en als hij iets niet weet heeft hij met oamkb een grote schil experts die hij actief gebruikt en naar voren schuift, zodat ik echt geholpen word bij het ondernemen. 

Welke twijfels had je voor aangaan van het traject?

Niet zozeer twijfels, maar ik wilde wel een kantoor dat meedenkt in de mogelijkheden en niet alleen denkt aan verplichtingen en onmogelijkheden. Zodat je door iemand met de gewenste kennis begeleid kan worden om je ondernemersdoelen te bereiken.

Hoe waren je ervaringen uiteindelijk?

Erg prettig. Als ik vragen had werden ze meteen beantwoord, of Honoré gaf aan dat hij ze uit moest zoeken of na moest vragen. Ik merkte dat er veel gebruik werd gemaakt van de expertises binnen oamkb om telkens de beste antwoorden te krijgen. Honoré heeft het geduld om onderwerpen vaker en vanuit verschillende invalshoeken te belichten, waardoor je geholpen wordt keuzes te maken om het bedrijf steeds beter neer te zetten.

Wat zijn de resultaten?

Het bedrijf staat er, na een dik jaar rode cijfers te hebben gedraaid, nu goed voor. Er wordt winst behaald, het team staat er, processen zijn beter neergezet en ik houd mezelf bezig met waar ik de meeste waarde kan toevoegen. Hieraan heeft Honoré met bedrijfsadvies bijgedragen door te spiegelen, te laten zien waar bedrijfsmatig de prioriteiten zitten, door zijn geduld om aandacht te blijven vragen voor deze prioriteiten en met vragen en suggesties te komen die mij hebben geholpen steeds weer stappen te nemen.

Zou je de inzet van oamkb aanbevelen?

Zeker. Vanwege het meedenken, persoonlijk contact, een grote schil van expertises (fiscalisten, financieringsexperts, etc.) om het contactpersoon heen zodat allerhande vraagstukken opgepakt kunnen worden zonder telkens alles te moeten vertellen. Dit is financieel ook aantrekkelijk, omdat dit minder tijd kost.

Voor welk type klanten zou je oamkb aanbevelen?

Middenbedrijven (vanaf 5 man) en kleinbedrijven die willen groeien en wel wat ondersteuning kunnen gebruiken in alle zaken die dan op je af komen, organisatorisch en financieel.