Oamkb Leiden – Duin- en Bollenstreek
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Wij ondersteunen MKB-ondernemers met toewijding en expertise. Tegenwoordig verwachten ondernemers meer van hun accountants dan alleen het achteraf bespreken van cijfers. Zij willen de flexibiliteit om zelf te kiezen welke taken ze intern houden en welke ze uitbesteden. Regelmatig contact en proactieve ondersteuning zijn cruciaal in onze dienstverlening. Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact op met ons administratiekantoor in de regio Leiden – Duin- en Bollenstreek. Wij helpen je graag verder.
Iedere ondernemer krijgt ermee te maken, de uitgebreide financiële administratie die meer tijd in beslag neemt dan goed is voor een ondernemer. Ondertussen blijven de hoofdactiviteiten waar je wel plezier in hebt liggen. De oplossing is dan om een administrateur in te huren. De meeste ondernemers in Leiden – Duin- en Bollenstreek zitten hier niet op te wachten, omdat veel administrateurs over te weinig inlevings- en inschattingsvermogen beschikken met betrekking tot de ondernemer en de klant. Daarbij rekenen deze beroepsgroepen aardig wat geld voor hun diensten en zijn ze ook nog eens slecht bereikbaar. Maar ik ga hier, bij administratiekantoor Leiden, totaal anders mee om.
Als lid van oamkb ben ik verplicht om ervoor te zorgen dat ik goed bereikbaar ben. Je kunt me dan ook op ieder tijdstip van de dag bellen met dringende vragen of opmerkingen. Ik streef ernaar om nauw betrokken te zijn bij mijn klanten. Verder beschik ik over een netwerk van administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches waar je gebruik van kunt maken om je problemen op te lossen.
Wij nemen jou als ondernemer graag de administratie uit handen. Zo krijg jij de kans om te focussen op waar je echt goed in bent: je core business. Administratie en boekhouding horen daar meestal niet bij. We werken met een open begroting en vaste tarieven, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Wij geven je duidelijk inzicht in je eigen gegevens en zorgen dat je regelmatig updates ontvangt over de actuele situatie. Als ondernemers onder elkaar, bieden we je niet alleen ondersteuning, maar denken we ook actief met je mee over toekomstplannen en strategieën. Samen zetten we stappen naar succes!
Oamkb Leiden – Duin- en Bollenstreek werkt met diverse online, betrouwbare en innovatieve softwarepakketten die tegemoet komen aan jouw eisen en wensen als ondernemer. Of je nu wel of geen personeel in dienst hebt, specialist bent in een specifieke branche, meerdere vestigingen door het land heen managed. Er is ook voor jou een geschikt softwarepakket. Ja, zelfs als je met een of meerdere partners samenwerkt.
Houd jij als ondernemer van online werken, waarbij je alles in de online software centraal kunt instellen, zoals koppelingen met de bank, koppeling met Dropbox of een e-mailadres voor je leveranciers.
Heb je als ondernemer de voorkeur aan uitgebreide managementinformatie en moet er duidelijk onderscheid gemaakt worden in bevoegdheden en verantwoordelijkheden? Dan past Exact online het beste bij je.
Heb je behoefte aan uitgebreide prognoses en wil je vooral kijken naar de toekomst, onder leiding van een volledig in de cloud werkend softwarepakket? Dan kun je het beste kiezen voor Visionplanner.
Voor iedereen is er een programma dat aansluit op de wensen van de ondernemer en zijn bedrijf. Daarnaast kan oamkb Leiden – Duin- en Bollenstreek jou voorzien van deskundig advies om het softwarepakket zo goed mogelijk naar jouw smaak in te richten en je te voorzien van de laatste ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving. We werken samen in een landelijk team van administrateurs, accountants, fiscalisten en marketeers, dus we kunnen je altijd helpen, welke vraag je ook hebt.
Bij oamkb richten we ons momenteel vooral op de regio Leiden – Duin- en Bollenstreek. We maken graag persoonlijk kennis, want persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel. We kunnen altijd even langs je kantoor komen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom op ons kantoor. Mocht je de voorkeur geven aan een digitale kennismaking, dan kun je ons altijd een bericht sturen.
Zoek je een sparringpartner in de omgeving van Leiden – Duin- en Bollenstreek? Dan ben je bij oamkb aan het juiste adres!
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie vanaf € 265,- | |
Maandabonnement incl. boekhouding, belastingaangiften en communicatie excl. boekhoudsoftware | |
---|---|
Eenmanszaak | v.a. € 172,- per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten | v.a. € 202,- per maand |
VOF / Mts bij meer dan 2 vennoten/maten | v.a. € 306,- per maand |
Holding, Stamrecht BV | v.a. € 172,- per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | v.a. € 312,- per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | v.a. € 462,- per maand |
BV lopende activiteiten >10 | v.a. € 577,- per maand |
Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !
Vraag hier het gratis adviesgesprek aanAls ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?
Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...
De Belastingdienst scherpt vanaf januari 2025 de controles aan op schijnzelfstandigheid bij het inhuren van ZZP’ers. Wat betekent dit voor jou als ZZP'er of opdrachtgever?