Top

Oamkb Personeel & Administratie

  • 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
  • Volledig geautomatiseerde administraties
  • 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
  • Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Kosteloos adviesgesprek aanvragen

Financieel advies op maat bij oamkb Personeel & Administratie

Ik ben Ton Peters en ik geloof dat elke ondernemer zijn eigen succes bepaalt. Dat begint bij een goed inzicht in je cijfers. Ik vertaal financiële en personele vraagstukken naar praktische oplossingen. Ik doe dat door met ons team jouw administratie, belastingzaken en personeelszaken te verzorgen. Zodat jij je kunt focussen op het ondernemen.

Een zieke medewerker: en toen? 3 vragen en antwoorden

Ik ben Ton Peters. Samen met mijn team ondersteun ik ondernemers in het hele land. Ik ben iemand die door een bedrijfskundige bril kijkt naar ondernemerschap. Iemand die jou informeert over nieuwe mogelijkheden om je administratie makkelijker te maken. Boekhouding, personeel, salarisadministratie; alles in de cloud en 24 uur per dag in te zien. Op een manier waarop je (ook zonder financiële achtergrond!) begrijpt wat je ziet. Wil jij ook controle over jouw toekomst?

Neem dan contact met mij op voor een kennismakingsgesprek.

Focus op ondernemen

Mijn klanten zijn graag bezig met ondernemen, niet met administratie of de verplichtingen die bij het hebben van personeel horen. Op de hoogte blijven van al die regeltjes kost tijd en vergt specifieke kennis. Natuurlijk kun je alles zelf doen. Online pakketten voor de salarisadministratie en boekhouding beloven immers veel gemak. Toch ervaren ondernemers vaak dat de tijd en energie die dit vergt niet opweegt tegen de kostenbesparing. En dan hebben we het niet eens over de boetes die sommige fouten opleveren.

 

Ondernemen is veel leuker zonder administratieve rompslomp. Het kan makkelijker, zonder dat het tijd kost.  Of je alles zelf wilt doen of wilt uitbesteden is aan jou. Het is wel handig  om te weten welke risico’s er zijn, op administratief en op personeelsvlak. Ik help je graag bij het in kaart brengen van de zaken die belangrijk zijn voor jouw bedrijf, zodat je een goede afweging kunt maken.

Ondernemen zonder obstakels

Als gedreven en energieke bedrijfsadviseur, weet ik wat bedrijven nodig hebben om succesvol te zijn. Ik werk graag samen met ondernemers die vooruit willen en openstaan voor verbeteringen in de organisatie. Doelen stellen, plan van aanpak maken, begroten, monitoren en bijsturen met behulp van een transparant inzicht in je KPI’s. Het is dan fijn wanneer je een gesprekspartner tegenover je hebt die hetzelfde ondernemerschap deelt, iemand die zich kan inleven vanuit kennis en ervaring. Daarbij is het niet de bedoeling dat je als ondernemer voor elke vraag een factuur krijgt! Daarom spreken we altijd vooraf een vaste maandprijs af, zodat je weet waar je aan toe bent. Geen onaangename verrassingen dus!

 

Om je te helpen zo weinig mogelijk tijd te besteden aan je administratie zullen we deze digitaliseren. Zo vermijden we dubbel werk en voorkomen we fouten in het proces. We gebruiken alleen de meest innovatieve software en blijven voortdurend verbeteren. Zo blijf je stap voor stap een moderne ondernemer zonder dat je dat tijd en geld kost.

Altijd bereikbaar voor klanten

Als jij je administratie eenvoudig wilt regelen dan help ik je graag. Kun je daarnaast wel wat hulp gebruiken omdat je wilt groeien? Personeel wilt aannemen? Met vragen over arbeidsvoorwaarden, verzuim, verloop of het rekruteren van nieuwe medewerkers en nog veel meer? Als lid van oamkb, een landelijk netwerk van ondernemende fiscalisten, accountants en adviseurs kun je mij bellen, dan zitten we snel bij elkaar voor een kennismaking. Samen lossen we de uitdagingen in je ondernemerschap op. Op afstand, en toch altijd heel dichtbij!

 

Ik ben als bedrijfskundig adviseur actief in heel Nederland. Je kunt me bereiken via de telefoon, WhatsApp, FaceTime, Google Meet of e-mail. We kunnen ook op jouw kantoor of op het mijne afspreken, persoonlijk contact blijft immers bijzonder waardevol.

Ons team

mkdf-team-image

Ton Peters

Eigenaar
mkdf-team-image

Yuki

Certified Partner
mkdf-team-image

Cor van de Vorst

Accountant
mkdf-team-image

Roy Argyrakis

Salarisadministratie
mkdf-team-image

Roger Prins

Fiscalist
mkdf-team-image

Albert Kluyver

Specialist bedrijfsfinancieringen

Tarieven

Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.

 

Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.

Uitgebreide tarieven

Personeel, HR en Salarisadministratie

Loonstrook 1-10 medew. €16,75  per medew.

11-25 medew. €13,00 per medew.

> 25 medew.€11,00  per medew.

Werving & Selectie €599,- Opstellen vacaturetekst, salarisadvies, advies wervingskanalen, etc.
Personeelshandboek €979,- Opstellen (basis)personeelshand- boek inclusief alle ziekmeldings-, verlofaanvraag-, declaratieprocedures
Risico Inventarisatie & Evaluatie €599,- tot 5 medewerkers

tot 10 medewerkers: €1.000,-

>10 medewerkers of buiten kantoor, prijs op aanvraag

Arbeidsovereenkomsten €114,- eerste model 

€38,00 bij herhalingen

Contract wordt op maat bij de branche opgesteld, rekening houdend met eventuele CAO’s en pensioenverplichtingen. Er wordt gestreefd naar de laagste ww-premie categorie met behoud van flexibiliteit.
Combinatiepakket €2.068,- Complete inrichting 

+ Personeelshandboek 

+ Ziekteverzuimprocedure,

+ Risico Inventarisatie & Evaluatie

+ Arbeidsovereenkomsten

HR maandelijks abonnement Vanaf €103,50 HR-support en HR- documenten
Overstapweken 2022

STAP NU OVER MET JOUW ONLINE ADMINISTRATIE EN ONTVANG 1 MAAND GRATIS ONLINE BOEKHOUDEN IN YUKI

Het automatiseren van jouw online administratie zorgt voor tijdsbesparing, meer inzicht en helpt betere ondernemers beslissingen te nemen.

Met online administratie:

  • Heb je jouw administratie altijd bij de hand via de app
  • Bespaar je tijd én geld
  • Zijn je cijfers up-to-date
  • Heb je inzicht in de voortgang van je onderneming

 

Vraag hier een kosteloos adviesgesprek aan

Wat onze klanten zeggen

Sander Peters
Sander Peters
2022-11-15
Ik ben zeer tevreden over het team van oamkb! Mijn administratie is altijd en overal up to date en krijg waardevol advies. Wil je je bedrijfsadministratie uitbesteden? Ik beveel oamkb ten zeerste aan!!
Peter Van Enckevort
Peter Van Enckevort
2022-11-15
Ton is zeer geintereeseerd in de gang van zaken in de onderneming, en komt zelf met voorstellen om dingen te veranderen, indien nodig. Bovendien werkt het boekhoudsysteem eenvoudig en wordt alles up to date verwerkt en bijgehouden. Zeer praktisch systeem voor mensen die niet al te veel op hebben met boekhouden
José Heemskerk
José Heemskerk
2022-11-14
Ik ben super tevreden over de dienstverlening van Ton. Mocht ik vragen hebben hij zoekt het uit en krijg duidelijk antwoord. Ik kan Ton zeker aanbevelen is uiterst kundig en staat altijd voor je klaar.
Maurice Kooiker
Maurice Kooiker
2022-11-09
Top ervaring! - Betaald zich direct terug - Snel antwoord op vragen - Duidelijk overzicht in alle zaken!
GingerKaleTV - Whole Food Plant-Based Lifestyle
GingerKaleTV - Whole Food Plant-Based Lifestyle
2022-10-24
Ik kan Ton aan iedereen die bedrijfsadvies nodig heeft aanraden. Wij werken zeer prettig al meer dan een jaar met Ton, waarbij hij ons advies geeft over HR-gerelateerde zaken. Ton is zeer professioneel, snel in de communicatie en deelt nieuwe inzichten die ons bedrijf waarde hebben gebracht.
Bel van B
Bel van B
2022-10-21
Erg tevreden over de diensten van Ton & zijn team al ruim twee jaar klant! Oplossingsgericht en denkt altijd mee!
wes houtboer
wes houtboer
2022-10-21
Als kleine zelfstandige heb ik in Ton Peters een zeer betrouwbaar en vakkundige belangenbehartiger gevonden. Hij dient me van goed advies en is uiterst kundig op zijn vakgebied. Mijn zaken zijn keurig geregeld en ik word altijd prima geholpen.
Rob te Poel
Rob te Poel
2022-10-13
Ton heeft ons geholpen bij het inrichten van de administratie. Dankzij zijn advies hebben we inmiddels veel geld bespaard.
Stefan van Heugten
Stefan van Heugten
2022-10-13
Goede sparringspartner, zinvolle meeting gehad

Belangrijke blogs

Onze diensten

24/7 inzicht in je administratie tegen een vaste maandprijs inclusief persoonlijk contact en alle belastingaangiften

Naar Online administratie

Alle belastingvoordelen voor ondernemers, je benut alle mogelijkheden binnen de fiscale wetgeving met onze belastingadviseurs

Naar Belastingadvies

Zekerheid bij je jaarrekening afgegeven door een accountant. Alle accountantsverklaringen: subsidieverklaring, due diligence, prognose verklaring enz.

Naar Accountancy

Specialisten in jouw branche (horeca, zorg, automotive, retail enz) en voor financieringsaanvragen, HR, reorganisatie, fusie en overname

Naar Bedrijfsadvies

In 7 stappen naar een beter bedrijf: ervaren bedrijfscoaches zorgen met jou voor meer winst, meer groei in je bedrijf en meer rust voor jou.

Naar Bedrijfscoaching

Neem contact op

Ton Peters

Bij oamkb staan we elke dag voor je klaar. Ook jou helpen we graag verder, dus stel gerust je vraag aan ons!

oamkb Personeel & Administratie

Kapellerpoort 1

6041 HZ Roermond

KvK:71081690

 

T. 06 – 22 23 98 38

E. ton.peters@oamkb.nl

    Contact