Oamkb Personeel & Administratie
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Ton Peters, HR adviseur en bedrijfskundig onderlegd. Ik ondersteun ondernemers, samen met mijn team, vanuit ons administratiekantoor in Roermond. Ik ben iemand die door een bedrijfskundige bril kijkt naar ondernemerschap. Iemand die jou enthousiast informeert over nieuwe mogelijkheden en wat deze voor MKB-ondernemers als jij kunnen betekenen. Ben jij iemand die graag controle heeft over je toekomst en plan je de koers van je bedrijf graag vooruit? Neem dan contact op met oamkb voor een kennismakingsgesprek.
Mijn naam is Ton Peters, bedrijfskundige & HR professional bij oamkb Personeel & Administratie. Ik denk graag mee met personele vraagstukken en zoek daarbij naar praktische oplossingen voor het MKB. Ik ben gespecialiseerd in bedrijfsadvies, HR-advies en het inrichten en bijhouden van de personele en financiële administratie.
Mijn klanten zijn graag bezig met ondernemen, niet met de administratie of de regeltjes die hierbij horen. Op de hoogte blijven van alle regeltjes kost heel veel tijd en vergt een specifieke kennis. Dat geldt voor zowel de boekhouding als voor personeelsvraagstukken.
Laten we wel wezen; ondernemen is veel leuker zonder die administratieve rompslomp. Het kan veel makkelijker, zonder dat het veel tijd kost. Als ondernemer is het steeds opnieuw zoeken naar een passende balans tussen risico nemen en risico afdekken. Welke afweging je daarin maakt is aan jou. Het is daarom belangrijk om te weten welke risico’s er zijn, op administratief en op personeelsvlak. Ik help je graag bij het in kaart brengen van de zaken die belangrijk zijn voor jouw bedrijf, zodat je een goede afweging kunt maken.
Als gedreven en energieke bedrijfsadviseur, weet ik wat bedrijven nodig hebben om succesvol te zijn. Ik werk graag samen met ondernemers die verder vooruit willen, en openstaan voor verbeteringen in de organisatie. Het is prettig wanneer je een gesprekspartner tegenover je hebt die hetzelfde ondernemerschap deelt, iemand die zich kan inleven in de klant vanuit kennis en ervaring. Daarbij is het niet de bedoeling dat je als ondernemer steeds obstakels tegenkomt zoals ‘uurtje-factuurtje’. Daarom spreken we altijd een vaste prijs af, zodat je weet waar je aan toe bent. Bij eventueel meerwerk weet je vooraf wat het gaat kosten. Geen onaangename verrassingen dus!
Ik bied mijn diensten aan ondernemers die hun administratie en personeelszaken eenvoudig willen regelen op basis van aantrekkelijke en transparante tarieven. Ondernemers die willen groeien, die personeel willen aannemen of inhuren en daarbij hulp kunnen gebruiken, die vragen hebben over arbeidsvoorwaarden, die worstelen met verzuim of verloop en nog veel meer. Als lid van oamkb, een nationaal netwerk van ondernemende fiscalisten, accountants, adviseurs en administrateurs, wil ik vooral een zeer betrokken en laagdrempelige adviseur zijn. Je kunt niet alleen bij mij terecht voor de boekhouding tegen een vaste prijs per maand, ook voor alle antwoorden op vragen met betrekking tot personeel ben je welkom. Zo zijn wij jouw eigen personeelsfunctionaris op afstand, en toch altijd heel dichtbij!
Om zo weinig mogelijk tijd te besteden aan de administratie zullen we deze digitaliseren. Zo vermijden we dubbel werk en voorkomen we fouten in het proces. We gebruiken alleen de meest innovatieve, veilige software en blijven voortdurend verbeteren. Zo blijf je stap voor stap een moderne ondernemer zonder dat het je tijd en geld kost.
Ik ben als bedrijfsadviseur actief in heel Nederland. Je kunt me bereiken via de telefoon, WhatsApp, Facetime, Google Hangout of e-mail. We kunnen ook op jouw kantoor of op het mijne afspreken, persoonlijk contact blijft immers bijzonder waardevol.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Personeel, HR en Salarisadministratie |
||
---|---|---|
Loonstrook | 1-10 medew. €15,- per medew.
11-25 medew. €12,- per medew. > 25 medew.€10,- per medew. |
|
Werving & Selectie | €550,- | Opstellen vacaturetekst, salarisadvies, advies wervingskanalen, etc. |
Personeelshandboek | €900,- | Opstellen (basis)personeelshand- boek inclusief alle ziekmeldings-, verlofaanvraag-, declaratieprocedures |
Risico Inventarisatie & Evaluatie | €550,- | tot 5 medewerkers
tot 10 medewerkers: €1.000,- >10 medewerkers of buiten kantoor, prijs op aanvraag |
Arbeidsovereenkomsten | €105,- eerste model
€35,- bij herhalingen |
Contract wordt op maat bij de branche opgesteld, rekening houdend met eventuele CAO’s en pensioenverplichtingen. Er wordt gestreefd naar de laagste ww-premie categorie met behoud van flexibiliteit. |
Combinatiepakket | €1.900,- | Complete inrichting
+ Personeelshandboek + Ziekteverzuimprocedure, + Risico Inventarisatie & Evaluatie + Arbeidsovereenkomsten |
HR maandelijks abonnement | Vanaf €95,- | HR-support en HR- documenten |
Wij staan voor jullie klaar op veel verschillende vlakken. Door ons 7 stappenplan helpen we de groei van jouw bedrijf om te zetten in continuïteit. Van binnen en van buiten, werken áán je bedrijf in plaats van ín je bedrijf. Interne organisatie en het benutten van de huidige markt.
Bekijk hier het aanbod
1x per week stilstaan met je bedrijfscoach bij de groei van je onderneming is een hele vooruitgang. Doelen bepalen is stap 1 in het ¨In 7 stappen naar ee...
Niemand wil meer belasting betalen dan nodig is. Hier vind je alle weetjes rondom het belastingvrij schenken van vermogen! Voorkom zowel schenkbelasting als erf...
Sinds de overnames van het Zweedse bedrijf Visma van circa 20 bedrijven in Nederland, waaronder Visionplanner, NMBRS en Cash en de overnames van Exact (eigendom...