Oamkb ICT
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Roger Schoenmaekers, eigenaar van oamkb ICT gevestigd in Maastricht en actief door heel Nederland. Bij mij kun je terecht voor al je administratie software, organisatie, systeem gerelateerde vragen. Via welke software kun je het beste je online boekhoudsysteem automatiseren? En welk kassasysteem past daar dan het beste bij? Ik zorg voor optimalisatie van ICT automatisering binnen jouw bedrijf!
Voor veel Tribe Members en hun ondernemers is het gebruik van ICT-software in hun dagelijkse werk niet meer weg te denken. Oamkb ICT zorgt er samen met jou voor dat de administratie software afgestemd is op jouw bedrijfsvoering en/of doelgroep, grotendeels geautomatiseerd wordt (wel tot 75%) en dat het overal te gebruiken is.
Als ondernemer snap ik dat je niet zit te wachten op meerdere aanspreekpunten bij de verschillende softwareleveranciers van alle soorten softwareprogramma’s. Daarom ben ik voor jou het enige aanspreekpunt en bied ik jou oplossingsgerichte support als helpende hand bij het verder automatiseren van je werkwijze binnen de softwaretoepassingen.
Zo ontvang je het totaalpakket. Ik neem je zorgen weg op ICT-gebied, waaronder ICT beheer van (cloud)applicaties, koppelen van (cloud-)applicaties, andere administratie software en automatisering en vergroten van ICT- en applicatiekennis d.m.v. trainingen.
Als ondernemer moet je doen waar je goed in bent, waar je in excelleert in je expertise en je niet bezighouden met ICT-toepassingen ondanks dat deze toch vaak een onmisbaar onderdeel in de hedendaagse bedrijfsvoering zijn. Juist omdat er gewerkt wordt met cloudapplicaties, kan support 24/7 remote worden uitgevoerd. Door mijn up to date en brede kennis wordt voor incidenten en problemen snel een oplossing gevonden. Daarnaast zorg ik voor maximale automatisering, waardoor eenieder meer kan doen in minder tijd.
Door de opgedane werkervaring van de afgelopen jaren, heb ik mijn netwerk flink kunnen uitbreiden, waardoor snel geschakeld kan worden bij onder andere het inzetten van specifieke hulp op automatisering en administratie software gebied.
Ik ben voor jou een laagdrempelig aanspreekpunt voor al je vragen en ideeën op ICT en support gebied. Dit kan digitaal, maar ook telefonisch. Door het landelijk netwerk is het mogelijk om terug te vallen op administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches. Ondanks alle digitale mogelijkheden, gaat er niets boven een persoonlijk gesprek. Zo kan onze dienstverlening optimaal aansluiten bij wie je bent. Als ondernemer, als professional en als mens. Plan snel een afspraak in voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie vanaf € 265,- | |
Maandabonnement incl. boekhouding, belastingaangiften en communicatie excl. boekhoudsoftware | |
---|---|
Eenmanszaak | v.a. € 172,- per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten | v.a. € 202,- per maand |
VOF / Mts bij meer dan 2 vennoten/maten | v.a. € 306,- per maand |
Holding, Stamrecht BV | v.a. € 172,- per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | v.a. € 312,- per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | v.a. € 462,- per maand |
BV lopende activiteiten >10 | v.a. € 577,- per maand |
Als ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?
Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...
De Belastingdienst scherpt vanaf januari 2025 de controles aan op schijnzelfstandigheid bij het inhuren van ZZP’ers. Wat betekent dit voor jou als ZZP'er of opdrachtgever?