Top

Oamkb Salarisadministratie Tilburg

  • 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
  • Volledig geautomatiseerde administraties
  • 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
  • Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Kosteloos adviesgesprek aanvragen

Salarisadministratie met procesmatige aanpak

Ik ben Johan Rinzema, oprichter en eigenaar van oamkb Werkgeversservice en ondersteun MKB-ondernemers in heel Nederland. Bij mij en mijn team kun je terecht voor loonadministratie, begeleiding, herstructurering, procesefficiëntie van salarisadministratie, online administratie, personeelszaken, verbetering standaard managementrapportages en projectrapportages. Met “een druk op de knop” uit de online administratie, kun jij spelen met de cijfers om er zelf beter van te worden. Bij ons is jouw salarisadministratie op orde, geautomatiseerd, digitaal en efficiënt. Dit creëert rust bij het personeel en bij jou, de ondernemer!

Goed werkende processen in de salarisadministratie die direct in jouw online administratie te zien zijn. Bij oamkb Werkgeversservice vertellen wij jou (on)gevraagd de mogelijkheden van een goed lopende inrichting. Wij begeleiden je desgewenst met implementatietrajecten, totdat achter de komma alles werkt. Passende software bij deze tijd. Het is net zo als bij het updaten van de software in de auto. Wanneer dit niet wordt gedaan, sta je een keer naast de snelweg. Als bedrijfsadviseur voor financiële en salaris-applicaties, zorgen wij dat de software goed is ingericht en dat “het werkt”.

Stuurinformatie uit je salarisadministratie

De salarisadministratie verzorgen we op dezelfde manier als de financiële administratie: automatisch en gericht op stuurinformatie. Bij stuurinformatie uit de salarisadministratie kun je denken aan adviezen uit het maken van kostprijsanalyses; het spiegelen van het salaristarief aan marktconforme tarieven en het optimaliseren van de planning. Ook kunnen we aan de hand van een procesanalyse mogelijk onbenutte besparingen toepassen door middel van automatisering of efficiëntere werkprocessen. De salarisadministratie richten we zo in, dat deze online, 24/7 overal inzichtelijk is, via een portal waarin we eenvoudig kunnen samenwerken. Zien hoe dit werkt? Vraag direct een demo aan.

Een druk op de knop

Vanuit gedrevenheid, procesmatig denken en vakbekwaamheid, zorg ik ervoor dat jouw bijgewerkte online salarisadministratie het vertrekpunt is voor al jouw beslissingen. Vanuit de direct verwerkte salarisadministratie, jouw beslissingen vertalen naar inzicht in gewenste kengetallen. De gewenste rapporten haal ik “met een druk op de knop” uit jouw administratie.

Netwerk van bedrijfsadviseurs

De bedrijfsadviseurs van oamkb, die zelf ook allemaal ondernemer zijn, vormen een landelijk netwerk. Wij hebben één gezamenlijk doel: ondernemers succesvoller laten zijn door hun administratie slimmer, makkelijker en vooral zinvoller te maken. Dit doen we dus door de administratie te automatiseren, up to date te houden, online beschikbaar te maken, prognoses op te stellen en stuurinformatie te geven. We doen dit niet afstandelijk, we zijn een verlengstuk van jouw bedrijf en helpen je je processen soepel te laten verlopen. We zorgen dat de administratie voldoet aan jouw persoonlijke en gewenste rapporten en begeleiden jouw bedrijf in elk proces.

Door ons brede netwerk van administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches, kunnen wij jou als ondernemer alles bieden wat je maar nodig zou kunnen hebben. En dat voor een vast maandtarief per maand!

Maandabonnementen voor een vaste prijs die je bij oamkb werkgeversservice kunt afnemen zijn:

BASIS SALARIS- EN PERSONELE DIENSTEN

Dit kun je verwachten bij een basis abonnement op salarisadministratie:

  • Verwerken loonstroken
  • Doen van aangiften loonbelasting, pensioenen, fondsen enz.
  • Doen van registraties verlof, ziekte enz.
  • verwerken van aanspraken en afspraken (contractueel vastgelegde inhoudingen en uitbetalingen)
  • Verwerken van inhouding loonbeslagen en bestuursrechtelijke premies
  • In onze portal online inzage in:
  1.  loonstroken, journaalposten, aangiften loonbelasting en pensioen, jaaropgaven
  2. diverse loon rapporten, zoals individuele en verzamelloonstaat, cumulatieve overzichten, enz.
  3. salaris en loonbelasting betaaloverzichten en sepa-bestanden
  4. voor werknemers: inzage in loonstroken en jaaropgave
  • Bijhouden ziekteverzuim en dossiervorming met wettelijke verplichtingen
  • Arbeidscontracten en personeelshandboek
  • CAO- en Pensioenregelingen

 

BASIS FINANCIEEL ADMINISTRATIEVE DIENSTEN

  • Verwerken mutaties in een online applicatie (hoge automatiseringsbranche d.m.v. herkenningsregels)
  • Doen van aangifte omzetbelasting en ICP
  • Jaarverwerking, publicatie en jaarrekening
  • Doen van aangifte vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting
  • Opstellen aan de hand van beschikbare gegevens en besloten besprekingsverslagen van begroting/budget (liquiditeiten, voortschrijdende resultaten)
  • Begeleidings- en adviesgesprekken
  • Analytische boekhouding
  • Samenwerking met deskundigen (accountants, fiscalisten, financieringsspecialist, bedrijfsadviseur en bedrijfscoaches enz.)

 

PLUS 1 (externe personeels-/HR adviseur)

Boven voorgaande maandabonnementen kun je personeelszaken/HRM-zaken aan ons overlaten tegen een vaste maandprijs. Dit doen wij dan ook voor jou:

  • Organiseren en adviseren proces van sollicitatie tot aannemen werknemer, dossieropbouw en registratie
  • Organiseren en adviseren proces arbeidscontract met personeelshandboek (arbeidsvoorwaardelijk)
  • Adviseren Arbo, ziekteverzuim administratie en implementeren organisatie/bedrijf
  • Adviseren verlofadministratie en implementeren organisatie/bedrijf
  • Beschrijven werkprocessen van dossieropbouw en registraties
  • Pensioencontract beoordeling bij niet verplichte pensioenvoorziening, start personeelsadministratie of vernieuwing pensioencontract
  • Personele verzekeringen en voorzieningen begeleiden, registreren, administreren
  • Wagenpark en voorwaarden begeleiden, registreren, administreren
  • Dossiervorming en correspondentie werknemers

 

PLUS 2 (externe bedrijfsadviseur en financieel adviseur)

Boven voorgaande maandabonnementen kun je bedrijfsmatige en financiële zaken aan ons overlaten tegen een vaste maandprijs. Dit kunnen we voor je doen:

  • Organiseren en adviseren proces start financiële administratie, dossieropbouw en registratie
  • Organiseren en adviseren proces contractbeheer
  • Organiseren en adviseren proces projectadministratie
  • Organiseren en adviseren proces (met de benodigde) software-applicaties financiële administratie, salarisadministratie en HRM toepassingen
  • Beschrijving administratieve organisatie (AO)

Trajecten voor een vaste prijs die je bij oamkb werkgeversservice kunt afnemen zijn:

Externe Applicatie Consultant

We helpen als bedrijfsadviseur regelmatig bedrijven met de implementatie van financiële systemen. Dat is een eenmalig traject:

  • Inregelen grootboekschema, met (sub)verdichtingen
  • Inregelen verbijzondering codes, met kostenplaatsen, kostendragers
  • Inregelen projectadministratie (verkoop-inkoop-personeel in-/extern)
  • Inregelen vaste activa-regels
  • Inregelen betalingsverkeer (in- en uitgaande stroomoverzicht)
  • Conversie financiële en salarisadministratie applicaties (overzetten en implementeren van oude naar nieuwe salarissoftware)
  • Centralisatie en uniformering
  • Inregelen export/import-modellen tbv hogere automatiseringsgraad
  • Inregelen te koppelen applicaties
  • Procedure-beschrijvingen inrichting, implementatie, conversie, centralisatie

 

Externe Ontwikkelaar en Development Financiële rapporten

We helpen als bedrijfsadviseur regelmatig bedrijven met de implementatie van financiële en loonadministratieve gegevens, tot “een druk op de knop” stuurinformatie. Dat is een eenmalig traject:

  • Managementrapportages tbv (project)resultaten, Voorraad-Onderhanden werk
  • Managementrapportages tbv (liquiditeit) begroting/budget en voortschrijdend inzicht
  • Managementrapportages tbv bewaking sub grootboek (Debiteuren en Crediteuren)
  • Managementrapportages tbv kengetallen, zoals Solvabiliteit, Rentabiliteit etc.
  • Managementrapportages tbv tarieven (salaris-, kostprijs-, intern/extern-, verkooptarief etc.)
  • Rapporten tbv balansspecificaties/-dossiers (vierkantscontroles), o.a. Omzet-BTW, Rekening Couranten, Activa- en Passiva-posten, vermogen-vergelijking etc.
  • Rapporten tbv aansluiting loonadministratie, per soort afdracht, werkgeverslasten
  • Rapporten werkgeverslasten per medewerker (dmv verbijzondering kostenplaats, kostendrager) toebedeeld aan (project)klant
  • Rapporten werkkostenregeling
  • Rapporten registraties/standenregister soorten uren, werk- en verlof, ziekteverzuim uren, etc. naar directe en indirecte uren en aansluiting tarieven
  • Op maat gemaakt de gevraagde rapporten

Elk rapport wordt op maat gemaakt vanuit de financiële en/of loonadministratieve database, beschreven, ontwikkeld, getest, beoordeeld, gerealiseerd. De database bevat indicatoren waarop de te maken rapport wordt gebaseerd. Middels een VBA-script, wordt het rapport geactiveerd en gerealiseerd. Een “druk op de knop” rapportage.

 

Externe Allround-Administrateur en Management Adviseur

Verder worden we regelmatig ingezet bij onderstaande trajecten:

  • Fusie
  • Faillissement en/of doorstart (werken met Directie/Management en/of Curator)
  • Overname bedrijf
  • “Dip”-situatie

Controleren, beoordelen, bijhouden/verwerken van de lopende administratie, zodat met stuurinformatie adequate beslissingen genomen kunnen worden:

  • Beoordeling contracten
  • Kostenbeheersing en (brutomarge)/omzet-analyse
  • Liquiditeitsprognose en resultatenprognose rapporteren
  • In moeilijkere tijden betalingsafspraken maken met klanten en leveranciers
  • Regelen van betalings(on)macht
  • Contactpersoon (met volmacht) tussen bedrijf en diverse instanties/organisaties, zoals bank, belastingdienst, pensioenmaatschappij etc., kamer van koophandel, notaris en/of jurist/advocaat, accountant, fiscalist
  • Toevoegen of uitvoegen deelneming(en)
  • Strategische beleidsbeslissingen in kaart brengen en adviseren aan de hand van bijgewerkte gegevens

Samenwerking

Zoek je meer dan een salarisadministrateur, een vakman die gericht is op jouw bedrijf? Iemand die er voor je is op locatie of op afstand? Bij oamkb Werkgeversservice krijg je niet alleen een salarisadministrateur, maar ook een bedrijfsadviseur, ict-er en kennis uit het netwerk van 120 ervaren bedrijfsadviseurs van oamkb. Wij werken samen met één aanspreekpunt. Wij spreken vooraf de prijzen af, zo sta je nooit voor verrassingen.

Ons team

mkdf-team-image

Johan Rinzema

Eigenaar
mkdf-team-image

Erik van der Veen

Accountant
mkdf-team-image

Thomas Verbeek

Bedrijfsadviseur
mkdf-team-image

Ron Sierat

Administrateur
mkdf-team-image

Sjak Siteur

Administrateur

Tarieven

Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.

 

Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.

Uitgebreide tarieven

Salarisadministratie

Loonstrook
1-10 medewerkers €17,80  per medewerker
11-25 medewerkers €13,80 per medewerker
> 25 medewerkers €11,70 per medewerker
Overstapweken 2024

STAP NU OVER EN ONTVANG GRATIS INRICHTING
(T.W.V. € 265,-) 

Laat oamkb je zakelijke wereld veranderen! Geniet van een moderne online administratie die 24/7 up-to-date is en toegankelijk via een handige app. Het oamkb-team in jouw regio zorgt voor een naadloze migratie van je huidige administratie. Scan eenvoudig bonnetjes, stuur facturen per e-mail en laat de rest aan ons over. Blijf op tijd met betalingen en aangiften dankzij ons professionele team. En dat is niet alles; je krijgt direct toegang tot een ervaren bedrijfsadviseur die al je vragen beantwoordt. Aarzel niet langer en plan nu een afspraak bij het oamkb-administratiekantoor in jouw regio om je bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen!

Plan direct een afspraak bij het administratiekantoor in jouw regio

Wat onze klanten zeggen

Belangrijke blogs

Eenmanszaak of BV fiscaal voordelig in 2023?

Bij wijzigingen in het belastingstelsel kan dit ook consequenties hebben voor de bedrijfsvorm...

Hypotheek voor ondernemers in 2023

Ben jij een ondernemer die droomt van een eigen huis in 2023? Dan is de ondernemershypotheek echt iets voor jou. Speciaal ontworpen voor de unieke situatie van ondernemers zoals jij, biedt deze hypotheeklening de oplossing die je zoekt...

Indexatie bepalen voor ondernemers

Dat het beter gaat met de economie betekent niet altijd dat het beter gaat met jouw bedrijf...

Onze diensten

24/7 inzicht in je administratie tegen een vaste maandprijs inclusief persoonlijk contact en alle belastingaangiften

Naar Online administratie

Alle belastingvoordelen voor ondernemers, je benut alle mogelijkheden binnen de fiscale wetgeving met onze belastingadviseurs

Naar Belastingadvies

Zekerheid bij je jaarrekening afgegeven door een accountant. Alle accountantsverklaringen: subsidieverklaring, due diligence, prognose verklaring enz.

Naar Accountancy

Specialisten in jouw branche (horeca, zorg, automotive, retail enz) en voor financieringsaanvragen, HR, reorganisatie, fusie en overname

Naar Bedrijfsadvies

In 7 stappen naar een beter bedrijf: ervaren bedrijfscoaches zorgen met jou voor meer winst, meer groei in je bedrijf en meer rust voor jou.

Naar Bedrijfscoaching

Neem contact op

Bij oamkb staan we elke dag voor je klaar. Ook jou helpen we graag verder, dus stel gerust je vraag aan ons!

oamkb Salarisadministratie Tilburg

Ambachtsweg 13 G87
6541 DA Nijmegen 

T. 06 – 24 76 74 60

E. johan.rinzema@oamkb.nl

    Contact