Oamkb Zeeland
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Erik van Buren en samen met mijn team ondersteun ik ondernemers vanuit IJzendijke en Barendrecht. Wij automatiseren de boekhouding waardoor deze overzichtelijk en inzichtelijk wordt. Hierdoor hebben we meer tijd om het met jou te hebben over je doelen en ambities. Je administratie wordt hierdoor een bron van informatie die je verder helpt.
Mijn naam is Erik van Buren, innovatieve ondernemer en bedrijfsadviseur. Na een aantal jaren bij diverse accountantskantoren te hebben gewerkt ben ik in 1997 gestart met een zelfstandig administratiekantoor. Ik heb inmiddels meer dan dertig jaar ervaring als bedrijfsadviseur voor het MKB waarvan de laatste twee als tribe member van oamkb.
In de loop van de jaren heb ik gemerkt dat jij als ondernemer niet zit te wachten op een prachtige jaarrekening die feitelijk alleen nog maar iets zegt over de historie.
Natuurlijk moet je aan de wet en regelgeving voldoen en tijdig de benodigde stukken aanleveren en opstellen, maar wordt jouw onderneming daar beter van?
Bij oamkb Barendrecht en Terneuzen doen we het net eventjes anders. Jouw kwalitatief meer dan goed team zorgt uiteraard voor een tijdige en correcte aanlevering van de benodigde stukken en aangiften. Zelf besteed ik mijn tijd graag aan de groei van jouw onderneming.
Dit doen we door in aanvang, dus aan de voorkant, tijd en energie te stoppen in het in kaart brengen van de administratieve processen. Wanneer deze processen zijn geoptimaliseerd kunnen we de financiële administratie daar op aansluiten en zal het administratieve proces optimaal zijn. Dit met als uiteindelijk doel jou als ondernemer tijdig (kwartaal en of maandrapportages) te voorzien van relevante en juiste informatie zodat jij als ondernemer op dit kompas kan varen. Daarnaast is een optimaal administratief proces uiteraard ook gunstig voor de kosten die het voeren van een administratie nu eenmaal met zich meebrengen.
Onze werkzaamheden doen we altijd op basis van vooraf opgestelde opdrachtbevestiging, je zult bij ons dan ook nooit verrast worden door een niet voorziene declaratie. De tarieven zijn derhalve transparant en op basis van de eerder genoemde optimalisatie van de processen ronduit scherp te noemen.
Ben jij een ondernemer binnen de Bouwnijverheid – Detailhandel en Ambachten – Groothandel- Horeca, Catering ,Sport en Recreatie – Zakelijke en persoonlijke dienstverlening en E-Commerce en heb je behoefte aan sturing en duidelijkheid in je onderneming en of persoonlijke financiële situatie? Dan zou ik graag geheel vrijblijvend met jou in gesprek gaan.
Dit zijn de kernwaarden voor mij als innovatieve ondernemer en bedrijfsadviseur:
Ik ben als bedrijfsadviseur actief vanaf onder de Maas (oamkb Barendrecht) tot aan de Belgische grens (oamkb Terneuzen). Net zo graag als via de digitale weg, spreek ik je face-to-face, op jouw kantoor of op het mijne. Ondanks dat digitale tools goedkoop en makkelijk inzetbaar zijn en tijd en ruimte overbruggen, blijft persoonlijk contact bijzonder waardevol.
Mijn klanten kunnen 24 uur per dag en 7 dagen per week hun zakelijke en persoonlijke administratie inzien. Als hier prangende vragen over zijn, dan ben ik óók bereikbaar om snel antwoord te geven zodat je weer verder kunt. Al is dit op zaterdag! Neem gerust eens contact op voor een vrijblijvende kennismaking.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Bedrijfsadvies |
||
Branchespecialisten
|
Specialisaties per vakgebied
- Overnames en Herstructurering
- Personeel, HR en Salarisadministratie |
|
Bedrijfsadvies (niet fiscaal) | ||
Advies en bespreking | € 350,- | 1 dagdeel met korting 7% bij een maandabonnement Online Administratie |
Advies en bespreking | € 655,- | 2 dagdelen met korting 14% bij een maandabonnement Online Administratie |
Wij staan voor jullie klaar op veel verschillende vlakken. Door ons 7 stappenplan helpen we de groei van jouw bedrijf om te zetten in continuïteit. Van binnen en van buiten, werken áán je bedrijf in plaats van ín je bedrijf. Interne organisatie en het benutten van de huidige markt.
Bekijk hier het aanbod
Sinds de overnames van het Zweedse bedrijf Visma van circa 20 bedrijven in Nederland, waaronder Visionplanner, NMBRS en Cash en de overnames van Exact (eigendom...
Het is mogelijk om een fiets op naam van de onderneming aan te schaffen. Voorwaarde is dat de fiets voor minimaal 10% zakelijk wordt gebruikt. Denk hierbij aan ...
De kartrekkers van de economie zitten niet bij de pakken neer ondanks dat de regering alleen medici in het OMT heeft en MKB ondernemers hun omzet zien dalen, va...