Oamkb Valkenswaard – Leende
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Peter Jacobs en ik ondersteun ondernemers. Dit doe ik vanuit Leende. Ik ben een financial met een brede ervaring in controlling, accounting, financieel management en interim management. Wij helpen ondernemers bij het realiseren van hun doelstellingen. We automatiseren de financiële administratie, waardoor ondernemers tijd krijgen om te ondernemen en bezig kunnen zijn met datgene waarom zij ondernemer zijn geworden. Neem nu contact op met oamkb voor meer informatie en we helpen je graag verder.
Ik denk dat veel ondernemers administratie als een noodzakelijk kwaad zien, dit niet leuk vinden en saai. Bovenal kost administratie veel tijd. Tijd die je liever in je klanten steekt. Of in het verbeteren van je product of dienst.
Mijn naam is Peter Jacobs, eigenaar van oamkb Valkenswaard – Leende en ik houd heel erg van administratie! MKB ondernemers uit diverse branches kunnen bij mij terecht. Van eenmanszaak tot grotere MKB-ers. Zelf ben ik heel ambitieus, dus ambitieuze ondernemers vinden in mij meteen een sparringpartner. Verder kun je bij mij terecht voor het meedenken, advies, en inzicht verkrijgen.
Bezwaren op accountants/financieel adviseurs zijn: Bereikbaarheid, de uurtje factuurtje mentaliteit, weinig meedenken, duur, geen inzicht in de actuele situatie. Zelf pak ik dit heel anders aan. Tegenwoordig willen ondernemers meer dan een boekhouder of accountant alleen. Ze willen advies op maat van een betrouwbare partner. Een proactieve adviseur die altijd klaar staat met goed advies. Als partner van oamkb ben ik jouw sparringpartner en bedrijfsadviseur, met wie je belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook regelmatig persoonlijke zaken bespreekt.
Oamkb heeft een model ontwikkeld waarbij alle werkprocessen van begin tot eind gedigitaliseerd zijn. Dat richt ik voor je in en verzorg ik voor je. Hierdoor heb je 24/7 real time inzicht in alle financiële informatie over je onderneming en is je financiële administratie bijna volledig papierloos. Door gebruik te maken van de nieuwste technologie van scan-boekhouden tot online rapportage kan ik je dat deel volledig uit handen nemen. Hierdoor komt er tijd beschikbaar om met jou in gesprek te gaan.
Ik ben als bedrijfsadviseur actief in de regio Valkenswaard – Leende: Bergeijk, Valkenswaard – Leende, Heeze-Leende en Cranendonk, Bladel, Eersel tot Geldrop-Mierlo en Someren. En als jij iets verder zit is dat natuurlijk ook prima.
Ik werk gemakkelijk via de digitale weg, maar spreek je net zo graag face-to-face, op jouw kantoor of op het mijne. Ondanks dat digitale tools goedkoop en makkelijk inzetbaar zijn en tijd en ruimte overbruggen, vind ik persoonlijk contact bijzonder waardevol.
MKB ondernemer in (de buurt van) Valkenswaard – Leende? Dan help ik je graag met je administratie!
Ben je nieuwsgierig geworden naar wat ik voor je onderneming kan betekenen? Neem dan snel contact met me op of vraag vrijblijvend een offerte aan.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie € 249,- | ||
Maandabonnement incl. basissoftware, boekhouding, belastingaangiften en communicatie | ||
---|---|---|
Eenmanszaak | € 162,- | per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten bij meer vennoten/maten |
€ 190,- € 288,- |
per maand |
Holding, Stamrecht BV | € 162,- | per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | € 293,- | per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | € 434,- | per maand |
BV lopende activiteiten >10 | € 542,- | per maand |
Laat oamkb je zakelijke wereld veranderen! Geniet van een moderne online administratie die 24/7 up-to-date is en toegankelijk via een handige app. Het oamkb-team in jouw regio zorgt voor een naadloze migratie van je huidige administratie. Scan eenvoudig bonnetjes, stuur facturen per e-mail en laat de rest aan ons over. Blijf op tijd met betalingen en aangiften dankzij ons professionele team. En dat is niet alles; je krijgt direct toegang tot een ervaren bedrijfsadviseur die al je vragen beantwoordt. Aarzel niet langer en plan nu een afspraak bij het oamkb-administratiekantoor in jouw regio om je bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen!
Plan direct een afspraak bij het administratiekantoor in jouw regioLeestijd: 4 minuten Ben jij een ondernemer die droomt van een eigen huis in 2023? Dan is de ondernemershypotheek echt iets voor jou. Speciaal ontworpen voor de ...
Leestijd: 3 minuten Faillissement is een angstaanjagend vooruitzicht voor elke ondernemer. Voor startups, die zich vaak in de meest kwetsbare fase van hun bedri...
Leestijd: 6 minuten De krapte op de arbeidsmarkt zorgt voor een stijging in salariseisen. Dat is een enorme uitdaging voor elke MKB ondernemer. Hoe ga je daarme...