Top

Oamkb Utrecht

  • 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
  • Volledig geautomatiseerde administraties
  • 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
  • Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Kosteloos adviesgesprek aanvragen

Administratiekantoor Utrecht laat je administratie automatisch verlopen

Ik ben Rogier Cantor en samen met mijn team ondersteun ik MKB-ondernemers. Dit doe ik vanuit ons administratiekantoor in Houten. Ik help de ondernemer met hun administratie en belastingen en denk proactief mee richting de toekomst. Dit doen we goed en zo efficiënt mogelijk tegen aan zo laag mogelijke (administratieve) last. Ik maak ondernemers financieel beter en ontzorg ze van hun administratie. Heb je interesse? Neem contact op met oamkb en we bespreken graag je uitdagingen met je!

Mijn naam is Rogier Cantor, ik ben partner binnen het landelijk dekkende oamkb netwerk van administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches en de eigenaar van oamkb Utrecht. Het is mijn passie om voor jou de zorg van je administratieve verplichtingen als ondernemer of zorginstelling uit handen te nemen, en je actueel financieel inzicht te geven. Hoewel ik overwegend de financiële administratie doe voor MKB’ers en ambitieuze ZZP’ers werk ik ook veel voor zorgprofessionals.

Zorg en ontzorgen

De administratie is een last waar veel ondernemers mee opgezadeld worden, die ze niet zozeer willen maar moeten afhandelen. Dit kost tijd en energie, meestal is het ook niet echt iets waar je als ondernemer in geïnteresseerd bent en waar je passie ligt. Het is gewoon een verplichting waar je aan moet voldoen. De financiële administratie is een zorg die ik je graag uit handen neem, zodat je weer kunt doen waar je goed in bent én wat je leuk vindt. Zo houd je meer tijd over voor de zaken waarvoor je in het ondernemerschap bent gestapt of als (zorg)professional mee bent begonnen.

Meedenken gratis inbegrepen

Bij oamkb Utrecht wordt een transparante werkwijze gehanteerd. Nooit onaangename verrassingen, omdat we met vaste tarieven werken. Als er extra werk is en dus extra kosten communiceren we dit vooraf, zo weet jij als ondernemer altijd waar je aan toe bent. Ik denk proactief met je mee en dat zit uiteraard in de vaste maandprijs inbegrepen, net zoals alle contactmoment via Whatsapp, telefoon en mail. Service staat bij ons voorop. Dat is weer een zorg minder!

 

Voor een vast maandelijks bedrag zorg ik voor:

  • De financiële administratie en belastingen 24/7 op orde en altijd inzichtelijk.
  • Periodiek sparren over de financiële, commerciële, organisatorische en /of persoonlijke ambities.
  • De inzet van een bij OAMKB aangesloten accountant, fiscalist of marketing expert om specifieke vragen te beantwoorden.
  • Ervaren financiële administratie voor (zorg)instellingen.
  • Duidelijke oplossingen voor het MKB.

 

Wil je meer weten over wat wij voor je kunnen betekenen, neem dan contact op voor een vrijblijvende afspraak of een gratis demonstratie van onze dienstverlening.

Ons team

mkdf-team-image

Rogier Cantor

Eigenaar
mkdf-team-image

Albert Kluyver

Specialist bedrijfsfinancieringen
mkdf-team-image

Ton Peters

HR Consultant
mkdf-team-image

Onno Clous

Fiscalist
mkdf-team-image

Roy Argyrakis

Salarisadministrateur

Tarieven

Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.

 

Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.

Uitgebreide tarieven
Eenmalige inrichting en instructie € 249,-
Maandabonnement incl. basissoftware, boekhouding, belastingaangiften en communicatie
Eenmanszaak € 162,- per maand
VOF / Mts bij 2 vennoten
bij meer vennoten/maten
€ 190,-
€ 288,-
per maand
Holding, Stamrecht BV € 162,- per jaar extra ivm IB
BV lopende activiteiten 1-5 € 293,- per maand
BV lopende activiteiten 6-10 € 434,- per maand
BV lopende activiteiten >10 € 542,- per maand
Overstapweken 2022

STAP NU OVER MET JOUW ONLINE ADMINISTRATIE EN ONTVANG 1 MAAND GRATIS ONLINE BOEKHOUDEN IN YUKI

Het automatiseren van jouw online administratie zorgt voor tijdsbesparing, meer inzicht en helpt betere ondernemers beslissingen te nemen.

Met online administratie:

  • Heb je jouw administratie altijd bij de hand via de app
  • Bespaar je tijd én geld
  • Zijn je cijfers up-to-date
  • Heb je inzicht in de voortgang van je onderneming

 

Vraag hier een kosteloos adviesgesprek aan

Wat onze klanten zeggen

Belangrijke blogs

Onze diensten

24/7 inzicht in je administratie tegen een vaste maandprijs inclusief persoonlijk contact en alle belastingaangiften

Naar Online administratie

Alle belastingvoordelen voor ondernemers, je benut alle mogelijkheden binnen de fiscale wetgeving met onze belastingadviseurs

Naar Belastingadvies

Zekerheid bij je jaarrekening afgegeven door een accountant. Alle accountantsverklaringen: subsidieverklaring, due diligence, prognose verklaring enz.

Naar Accountancy

Specialisten in jouw branche (horeca, zorg, automotive, retail enz) en voor financieringsaanvragen, HR, reorganisatie, fusie en overname

Naar Bedrijfsadvies

In 7 stappen naar een beter bedrijf: ervaren bedrijfscoaches zorgen met jou voor meer winst, meer groei in je bedrijf en meer rust voor jou.

Naar Bedrijfscoaching

Neem contact op

Rogier Cantor - oamkb Utrecht

Bij oamkb staan we elke dag voor je klaar. Ook jou helpen we graag verder, dus stel gerust je vraag aan ons!

oamkb Utrecht

De Molen 65

3995 AW Houten

KvK:71988335

 

T. 06 – 20 45 78 03

E. rogier.cantor@oamkb.nl

    Contact