Oamkb Personeel & Administratie B.V.
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Ton Peters en ik geloof dat elke ondernemer zijn eigen succes bepaalt. Dat begint bij een goed inzicht in je cijfers. Ik vertaal financiële en personele vraagstukken naar praktische oplossingen. Ik doe dat door met ons team jouw administratie, belastingzaken en personeelszaken te verzorgen. Zodat jij je kunt focussen op het ondernemen.
Ik ben Ton Peters. Samen met mijn team ondersteun ik ondernemers in het hele land. Ik ben iemand die door een bedrijfskundige bril kijkt naar ondernemerschap. Iemand die jou informeert over nieuwe mogelijkheden om je administratie makkelijker te maken. Boekhouding, personeel, salarisadministratie; alles in de cloud en 24 uur per dag in te zien. Op een manier waarop je (ook zonder financiële achtergrond!) begrijpt wat je ziet. Wil jij ook controle over jouw toekomst?
Neem dan contact met mij op voor een kennismakingsgesprek.
Mijn klanten zijn graag bezig met ondernemen, niet met administratie of de verplichtingen die bij het hebben van personeel horen. Op de hoogte blijven van al die regeltjes kost tijd en vergt specifieke kennis. Natuurlijk kun je alles zelf doen. Online pakketten voor de salarisadministratie en boekhouding beloven immers veel gemak. Toch ervaren ondernemers vaak dat de tijd en energie die dit vergt niet opweegt tegen de kostenbesparing. En dan hebben we het niet eens over de boetes die sommige fouten opleveren.
Ondernemen is veel leuker zonder administratieve rompslomp. Het kan makkelijker, zonder dat het tijd kost. Of je alles zelf wilt doen of wilt uitbesteden is aan jou. Het is wel handig om te weten welke risico’s er zijn, op administratief en op personeelsvlak. Ik help je graag bij het in kaart brengen van de zaken die belangrijk zijn voor jouw bedrijf, zodat je een goede afweging kunt maken.
Als gedreven en energieke bedrijfsadviseur, weet ik wat bedrijven nodig hebben om succesvol te zijn. Ik werk graag samen met ondernemers die vooruit willen en openstaan voor verbeteringen in de organisatie. Doelen stellen, plan van aanpak maken, begroten, monitoren en bijsturen met behulp van een transparant inzicht in je KPI’s. Het is dan fijn wanneer je een gesprekspartner tegenover je hebt die hetzelfde ondernemerschap deelt, iemand die zich kan inleven vanuit kennis en ervaring. Daarbij is het niet de bedoeling dat je als ondernemer voor elke vraag een factuur krijgt! Daarom spreken we altijd vooraf een vaste maandprijs af, zodat je weet waar je aan toe bent. Geen onaangename verrassingen dus!
Om je te helpen zo weinig mogelijk tijd te besteden aan je administratie zullen we deze digitaliseren. Zo vermijden we dubbel werk en voorkomen we fouten in het proces. We gebruiken alleen de meest innovatieve software en blijven voortdurend verbeteren. Zo blijf je stap voor stap een moderne ondernemer zonder dat je dat tijd en geld kost.
Als jij je administratie eenvoudig wilt regelen dan help ik je graag. Kun je daarnaast wel wat hulp gebruiken omdat je wilt groeien? Personeel wilt aannemen? Met vragen over arbeidsvoorwaarden, verzuim, verloop of het rekruteren van nieuwe medewerkers en nog veel meer? Als lid van oamkb, een landelijk netwerk van ondernemende fiscalisten, accountants en adviseurs kun je mij bellen, dan zitten we snel bij elkaar voor een kennismaking. Samen lossen we de uitdagingen in je ondernemerschap op. Op afstand, en toch altijd heel dichtbij!
Ik ben als bedrijfskundig adviseur actief in heel Nederland. Je kunt me bereiken via de telefoon, WhatsApp, FaceTime, Google Meet of e-mail. We kunnen ook op jouw kantoor of op het mijne afspreken, persoonlijk contact blijft immers bijzonder waardevol.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Personeel, HR en Salarisadministratie |
||
---|---|---|
Loonstrook | 1-10 medew. €17,80 per medew.
11-25 medew. €13,80 per medew. > 25 medew.€11,70 per medew. |
|
Werving & Selectie | v.a. €637,- | Opstellen vacaturetekst, salarisadvies, advies wervingskanalen, etc. |
Personeelshandboek | v.a. €1042,- | Opstellen (basis)personeelshand- boek inclusief alle ziekmeldings-, verlofaanvraag-, declaratieprocedures |
Risico Inventarisatie & Evaluatie | v.a. €637,- | tot 5 medewerkers
tot 10 medewerkers: v.a. €1.000,- >10 medewerkers of buiten kantoor, prijs op aanvraag |
Arbeidsovereenkomsten | €121,- eerste model
€40,- bij herhalingen |
Contract wordt op maat bij de branche opgesteld, rekening houdend met eventuele CAO’s en pensioenverplichtingen. Er wordt gestreefd naar de laagste ww-premie categorie met behoud van flexibiliteit. |
Combinatiepakket | v.a. €2.200,- | Complete inrichting
+ Personeelshandboek + Ziekteverzuimprocedure, + Risico Inventarisatie & Evaluatie + Arbeidsovereenkomsten |
HR maandelijks abonnement | V.a. €110,- | HR business partner |
Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !
Vraag hier het gratis adviesgesprek aanAls ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?
Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...
De regels rondom het concurrentiebeding worden herzien. Deze wijzigingen kunnen grote gevolgen hebben voor de manier waarop je jouw bedrijf beschermt tegen concurrentie door vertrekkende werknemers...