Oamkb Fryslân
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Thomas de Jong en samen met mijn team ondersteun ik ondernemers vanuit ons administratiekantoor in Burgum. Ik verlos ondernemers van hun administratie. Ik geef ze een inzicht in de financiële stand van vandaag. Hierdoor kan de ondernemer weer met zijn passie aan de slag. Ook meer tijd overhouden om te gaan ondernemen? Nodig mij gerust uit voor een bakje koffie.
Mijn naam is Thomas de Jong, innovatief ondernemer bij oamkb Fryslân. Ik neem graag de zorgen van de administratieve verplichten weg, en geef daarbij naast financieel inzicht ook richting aan het bedrijf in nauwe samenwerking met de ondernemer.
Je kunt als administrateur doen alsof je van alle markten thuis bent, toch heeft iedere administrateur voorkeuren en sterke punten. Zo richt ik me graag op het automatiseren van de financiële administraties en het verlagen van de belastingdruk. Daarmee kan ik mijn kennis en ruime ervaring optimaal inzetten. Cijfers zijn niet allesbepalend, ze zijn wel richtinggevend. Door effectief online te werken kun je de boekhouding beter op orde krijgen, daarbij is het niet de bedoeling dat je papieren facturen stuk voor stuk gaat scannen. Werken in de cloud moet je tijd besparen, niet een aanvullende werklast bezorgen. Door de keten van leverancier naar administratiesysteem zo kort mogelijk te houden kun je efficiënter ondernemen.
Naast advies uitbrengen hoor ik ook graag wat klanten vinden van mijn dienstverlening. De aanvullende informatie die ik geef naast het boekhoudkundige werk wordt gewaardeerd, ook de wijze waarop de klant zelf zicht houdt op de financiële situatie in de loop van het jaar. Ondernemers houden immers niet van verrassingen achteraf. Daarnaast wordt ook mijn rol als sparringpartner regelmatig genoemd, ik houd ondernemers een spiegel voor en geef ze “een duw in de goede richting” zoals een klant dit mooi wist te verwoorden. Ik merk dat nieuwe klanten bij mij terecht komen omdat ze slechte ervaringen hebben met administratiekantoren die stug zijn, ouderwets en niet voldoende meedenken. Ik laat graag zien dat het ook anders kan.
Ik houd niet van de welbekende “uurtje-factuurtje” mentaliteit, wanneer mijn klanten zien dat ze geld besparen en de prognose voor de toekomst beter is dan ooit tevoren, is dat de beste reclame die ik kan wensen. Ik werk liever met cliënten dan voor cliënten. Oamkb is een nationaal netwerk van ondernemende accountants, bedrijfsadviseurs en administrateurs, bedrijfscoaches en belastingadviseurs. Deze formule past bij mijn betrokken en laagdrempelige werkwijze. De ondernemer heeft 24/7 zicht op de administratie, je kunt me bereiken via mail, Google Hangout, WhatsApp etc. Daarnaast adviseer ik ook in het gebruik van online tools om de administratie zo optimaal mogelijk invulling te geven. Toch blijft persoonlijk contact en de mogelijkheid om face-to-face met elkaar te spreken van groot belang.
Een ondernemer moet bezig zijn met de onderneming en met het gezin. De bijkomende zaken als de administratie en de boekhouding horen daar niet bij. Ik neem deze zorg graag uit handen. Als ondernemer begrijp ik dat ondernemers niet van verrassingen, maar van transparantie houden. Daarom werk ik met een vaste prijs, zodat klanten niet opeens tegen hoge kosten aanlopen. Ook houd je altijd inzicht in de gegevens en ontvang je standaard een update. Misschien nog belangrijker; omdat ik zelf ondernemer ben, kan ik proactief meedenken over bedrijfsstrategieën en kosten posities. Daarnaast kan ik met de ondernemer sparren over de fase waarin de ondernemer zich momenteel in het bedrijf bevindt, en waar deze naartoe wil bouwen.
Net zo graag als via de digitale weg, spreek ik je face-to-face, op jouw kantoor of op het mijne. Ondanks de lage kosten en het eenvoudige gebruik van digitale tools blijft persoonlijk contact bijzonder waardevol. De digitale weg is voor details en dagelijkse zaken. Persoonlijk contact is voor advies en langere termijn. De combinatie van online en offline dienstverlening maakt het verschil. Neem snel contact op en ontdek of de oamkb werkwijze ook iets voor jou is, in een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie € 249,- | ||
Maandabonnement incl. basissoftware, boekhouding, belastingaangiften en communicatie | ||
---|---|---|
Eenmanszaak | € 162,- | per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten bij meer vennoten/maten |
€ 190,- € 288,- |
per maand |
Holding, Stamrecht BV | € 162,- | per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | € 293,- | per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | € 434,- | per maand |
BV lopende activiteiten >10 | € 542,- | per maand |
Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !
Vraag hier het gratis adviesgesprek aan
Leestijd: 3 minuten CNBB Equity Partners neemt meerderheidsbelang in oamkb 12 juli 2023: CNBB Equity Partners (CNBB) heeft een meerderheidsbelang genomen in oam...
Leestijd: 4 minuten Subsidies aanvragen? 7 redenen waarom je als MKB’er niet langer moet wachten! Subsidies? Vervelend? Zeker niet! Als Mkb’er kunnen ze jui...
Leestijd: 7 minuten Ja! Dat kan. De Wet Homologatie Onderhands Akkoord (WHOA) is een recente wet die sinds 2021 van kracht is. Deze wet biedt ondernemers met sc...