Oamkb Breda – Oosterhout
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Johan Rinzema en ik ben administrateur. Ik ondersteun ondernemers vanaf ons administratiekantoor in Rijen door het verzorgen online administratie. Ik maak je administratie overzichtelijk en inzichtelijk. Administratie zonder Johan is al een auto zonder stuur. Je weet waar je heen wilt met jouw bedrijf. Wat je moet doen om jouw bedrijf op de weg ernaartoe te zetten en te houden vertelt je administratie jou… en Johan! Ik zorg dat alles goed geregeld is en samen kijken we naar jouw cijfers en ambities. Neem contact op met oamkb voor meer informatie.
Mijn naam is Johan Rinzema en vanuit mijn gedrevenheid, procesmatig denken en vakbekwaamheid, zorg ik ervoor dat jouw bijgewerkte online administratie het vertrekpunt is voor al jouw beslissingen. Doordat de administratie voor minimaal 70% volledig automatisch verloopt, kan ik, vanuit de direct bijgewerkte boekhouding, jouw beslissingen vertalen naar stuurinformatie. De gewenste rapporten haal ik “met een druk op de knop” uit jouw administratie.
Of het nu even tegen zit of juist mee, met deze stuurinformatie kun je direct bijsturen of nieuwe beslissingen maken. Ik maak jouw administratie overzichtelijk en inzichtelijk.
Stuurinformatie is de informatie uit de online administratie die helpt beslissen welke maatregelen er genomen moeten worden om op koers te blijven. In de snel veranderende economie is het cruciaal dat je snel kunt bijsturen. Digitalisering maakt een hogere kostenefficiëntie mogelijk. Een investering kan de afzetmogelijkheden vergroten.
Tevens kunnen we aan de hand van een procesanalyse mogelijk onbenutte besparingen toepassen door middel van automatisering of efficiëntere werkprocessen. Een boekhouder wil detail, het bedrijf wil kunnen beslissen. Iedere proces heeft zijn aanpak. Bij goed werkende processen sluit een betrouwbare inrichting van jouw administratie. Bij oamkb Breda – Oosterhout vertellen wij jou (on)gevraagd de mogelijkheden van een goed lopende inrichting. Wij begeleiden je desgewenst met implementatietrajecten, totdat achter de komma alles werkt. Passende software bij deze tijd. Het is net zo als bij het updaten van de software in de auto. Wanneer dit niet wordt gedaan, sta je wellicht binnenkort naast de snelweg. Als consultant voor financiële en salaris-applicaties, zorgen wij dat de software goed is ingericht en dat “het werkt”.
De online administratie richten we zo in, dat deze online, 24/7 overal inzichtelijk is, via een portal waarin we eenvoudig kunnen samenwerken. Zien hoe dit werkt? Vraag direct een demo aan.
De automatische administratie, met de up-to-date informatie, via de online software de cijfers altijd én overal inzichtelijk en de oamkb partner aan je zij die de stuurinformatie doorgeeft, kun je vrijuit gaan ondernemen. Of je stelt je doel in door middel van een prognose en werkt daarnaartoe. Bij oamkb Breda – Oosterhout zijn we groot voorstander van prognoses stellen, zodat de stuurinformatie nog efficiënter kan worden gebruikt. “Dan hoef je niet blind te ondernemen in afwachting dat het wel goed zou gaan, maar kun je direct beslissingen nemen.” Neem direct contact op voor een kennismakingsgesprek en leer oamkb en onze manier van werken kennen.
De professionals van oamkb vormen een landelijk netwerk, die allemaal zelf ook ondernemer zijn. Wij hebben één gezamenlijk doel: ondernemers succesvoller laten zijn door hun administratie slimmer, makkelijker en vooral zinvoller te maken. Dit doen we dus door de administratie te automatiseren, up to date te houden, online beschikbaar te maken, prognoses op te stellen en stuurinformatie te geven. We doen dit niet afstandelijk, we zijn een verlengstuk van jouw bedrijf en desgewenst zijn we daar ook te vinden. We verzorgen dat de administratie voldoet aan jouw persoonlijke en gewenste rapporten en bieden jou de mogelijkheid jouw bedrijf te begeleiden in elk administratief proces. Door ons brede kennis netwerk van administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches, kunnen wij jou als ondernemer alles bieden wat je maar nodig zou kunnen hebben. En dat voor een vast maandtarief per maand!
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Salarisadministratie |
||
---|---|---|
Loonstrook | ||
1-10 medewerkers | €16,75 per medewerker | |
11-25 medewerkers | €13,00 per medewerker | |
> 25 medewerkers | €11,00 per medewerker |
Laat oamkb je zakelijke wereld veranderen! Geniet van een moderne online administratie die 24/7 up-to-date is en toegankelijk via een handige app. Het oamkb-team in jouw regio zorgt voor een naadloze migratie van je huidige administratie. Scan eenvoudig bonnetjes, stuur facturen per e-mail en laat de rest aan ons over. Blijf op tijd met betalingen en aangiften dankzij ons professionele team. En dat is niet alles; je krijgt direct toegang tot een ervaren bedrijfsadviseur die al je vragen beantwoordt. Aarzel niet langer en plan nu een afspraak bij het oamkb-administratiekantoor in jouw regio om je bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen!
Plan direct een afspraak bij het administratiekantoor in jouw regioLeestijd: 4 minuten Ben jij een ondernemer die droomt van een eigen huis in 2023? Dan is de ondernemershypotheek echt iets voor jou. Speciaal ontworpen voor de ...
Leestijd: 3 minuten Faillissement is een angstaanjagend vooruitzicht voor elke ondernemer. Voor startups, die zich vaak in de meest kwetsbare fase van hun bedri...
Leestijd: 6 minuten De krapte op de arbeidsmarkt zorgt voor een stijging in salariseisen. Dat is een enorme uitdaging voor elke MKB ondernemer. Hoe ga je daarme...