Oamkb Almere – Emmeloord
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Arno Strijker en ik help MKB ondernemers met mijn administratiekantoor in Almere en Emmeloord. Ik ben er voor jou, de ondernemer. Ik heb een achtergrond binnen de zorg en het MKB, dus als je op zoek bent naar bedrijfsadvies, of een online administratie wilt inrichten, ben je bij administratiekantoor Almere aan het juiste adres.
Als ondernemers weten wij goed hoe frustrerend het kan zijn om weinig tijd te hebben voor het ondernemen. Dat kan komen doordat je bezig bent met taken die je misschien een stuk minder leuk vindt, zoals de boekhouding. Gelukkig heb je daar bij ons geen omkijken meer naar. Wij richten namelijk op de oamkb manier een online administratie in Emmeloord én bij ons administratiekantoor Almere voor je in. Dat betekent dat je alle gegevens op een overzichtelijke manier voor ogen hebt, en dat je deze altijd en overal kunt inzien. We kunnen je ook nog eens de salarisadministratie uit handen nemen. Zo kun jij je weer focussen op het ondernemen, dat wat je het liefst doet!
En als je de online administratie rond hebt, dan wil je natuurlijk verder kijken. Iets doen met je financiële gegevens, maar ook kansen binnen je bedrijf en de markt pakken. Daar helpen we je ook wat graag bij. We bieden bedrijfsadvies in Almere op maat voor jouw onderneming. Dat betekent dat wij samen met jou om de tafel zitten als sparringpartner, en met jou de verbeterpunten die liggen oppakken. Je werkt zo aan je bedrijf, en bovendien sta je er niet alleen voor. Daarnaast helpen we je ook met zaken op het gebied van HR!
Omdat we bij oamkb zijn aangesloten, profiteer je bovendien nog van de kennis van meer dan 90 andere bedrijfsadviseurs, bedrijfscoaches, accountants, administrateurs en belastingadviseurs. Hebben wij op een van je vragen niet direct een antwoord? Dan kun je zeker zijn dat ons netwerk van collega’s dat wel heeft.
Zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt, zijn wij bij administratiekantoor Almere voor een groot deel online werkzaam. We hebben kennis van allerlei tools en software. Zo maken wij gebruik van bijvoorbeeld Exact, Unit4, Proactive, Office, Yuki, Dizzydata, Nextens, Visionplanner en meer. Net zoals jij al je gegevens 24/7 overal kunt inzien, kunnen wij ook altijd en op elke locatie voor jou aan de slag. Maar alleen online werken zou natuurlijk erg onpersoonlijk zijn. Daarom spreken wij je ook graag op een locatie die jou schikt, bijvoorbeeld op jouw kantoor. Je kunt ons ook altijd appen, mailen, bellen of videobellen. Wij passen ons aan naar jouw wensen.
Heb je interesse gekregen? Neem dan direct contact met ons op.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie vanaf € 265,- | |
Maandabonnement incl. boekhouding, belastingaangiften en communicatie excl. boekhoudsoftware | |
---|---|
Eenmanszaak | v.a. € 172,- per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten | v.a. € 202,- per maand |
VOF / Mts bij meer dan 2 vennoten/maten | v.a. € 306,- per maand |
Holding, Stamrecht BV | v.a. € 172,- per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | v.a. € 312,- per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | v.a. € 462,- per maand |
BV lopende activiteiten >10 | v.a. € 577,- per maand |
Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !
Vraag hier het gratis adviesgesprek aanAls ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?
Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...
De regels rondom het concurrentiebeding worden herzien. Deze wijzigingen kunnen grote gevolgen hebben voor de manier waarop je jouw bedrijf beschermt tegen concurrentie door vertrekkende werknemers...