Oamkb Amsterdam
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Frans Seijkens. Ik ondersteun MKB-ondernemers vanuit Amsterdam, samen met mijn team. De boekhouding kan een stuk sneller, want het kan wel tot 70% automatisch. Hierdoor blijft er tijd over voor jouw echte passie: ondernemen. Samen kijken we naar jouw doelen en ambities. Ik ben de bedrijfsadviseur met wie je snel mailt, belt of chat als je een vraag hebt. Op die manier helpt oamkb je direct verder!
Ik ben Frans Seijkens, bedrijfsadviseur en eigenaar bij oamkb Amsterdam. Ik ondersteun ondernemers in Amsterdam door hen te helpen hun administratie overzichtelijk te maken, waardoor zij eerder kunnen sturen en betere beslissingen kunnen nemen.
Alle ondernemers krijgen er vroeg of laat mee te maken, de financiële administratie. Veel ondernemers vinden het lastig en een gedoe om alle bonnetjes en cijfers op de juiste manier te verwerken, maar je komt er niet onderuit, want je bent het nu eenmaal verplicht. Toch hoeft deze boekhouding plicht niet ingewikkeld te zijn, het kan namelijk heel anders.
Ik probeer het anders te doen dan traditionele boekhouders, door zoveel mogelijk betrokken te zijn bij je onderneming en een laagdrempelige adviseur te zijn die zelf initiatief neemt. Als klant van mij kun je 24 uur per dag je administratie inzien en kun je mij bereiken via telefoon, WhatsApp, mail of Google Hangout. Ook in het weekend ben ik te bereiken voor dringende vragen. Als lid van oamkb, een landelijk netwerk van gedreven administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches, voel ik me verantwoordelijk voor een goed contact tussen de ondernemer en mij.
Veel beginnende ondernemers onderschatten de hoeveelheid papierwerk dat gemoeid is bij een eigen bedrijf. Als ondernemer streef je ernaar om vooral bezig te zijn met de bedrijfsactiviteiten die horen bij je onderneming. Om dit mogelijk te maken help ik je graag door je al het papierwerk uit handen te nemen. Om te voorkomen dat je voor vervelende verrassingen komt te staan werk ik altijd met een vaste prijs die van tevoren wordt afgesproken. Verder kun je uiteraard altijd je gegevens inzien en word je iedere keer als er iets verandert op de hoogte gesteld. Aangezien ik ook een eigen onderneming heb, kan ik me goed inleven in jouw positie als ondernemer en denk ik graag mee over je kosten posities en bedrijfsstrategieën.
Mijn bedrijfsactiviteiten als bedrijfsadviseur voer ik in en rondom Amsterdam uit. Door de digitale ontwikkelingen is het tegenwoordig erg gemakkelijk om met veel mensen in contact te komen. Toch ben ik van mening dat ook persoonlijk contact erg belangrijk is en dus streef ik ernaar om iedereen in het echt te ontmoeten. Deze ontmoeting kan zowel bij jouw kantoor alsook op mijn administratiekantoor in Amsterdam plaatsvinden. Ben je geïnteresseerd in mijn diensten? Neem dan vandaag nog contact op en kom erachter wat ik voor jouw bedrijf kan doen.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Bedrijfsadvies | |
---|---|
Toegang tot de oamkb academy | v.a. € 38,- per maand |
Sessie bedrijfsadvies en bedrijfscoaching over een door jouw gekozen onderwerp | v.a. € 328,- per sessie van 2 uur |
Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !
Vraag hier het gratis adviesgesprek aanAls ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?
Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...
De Belastingdienst scherpt vanaf januari 2025 de controles aan op schijnzelfstandigheid bij het inhuren van ZZP’ers. Wat betekent dit voor jou als ZZP'er of opdrachtgever?