Oamkb Apeldoorn – Emmeloord
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Boris Boon, eigenaar en oprichter van oamkb Apeldoorn – Emmeloord. Ik ondersteun MKB-ondernemers met mijn administratiekantoor in Apeldoorn. Jouw boekhouding kan een stuk sneller én makkelijker, want het kan tot wel 70% automatisch en volledig online. Zo krijg jij meer tijd en rust voor je echte passie: ondernemen.
Mijn naam is Boris Boon en mijn drijfveer is om ondernemers te helpen de zorgen van administratie en aangiftes achter zich te laten. Ik word er blij van om de boekhouding zo snel mogelijk en zo efficiënt mogelijk kloppend te krijgen en vanuit daar proactief te kunnen adviseren, zodat jij nog meer rendement uit je onderneming kan halen.
Omdat ik zelf ook ondernemer ben, spreken we dezelfde taal. Ik weet
waar jouw knelpunten liggen, waar de focus moet liggen en hoe we voor verbetering in jouw bedrijf zorgen. Jij maakt een mooi bedrijf en ik bouw daar graag aan mee!
De kern van je bedrijf ligt natuurlijk bij je passie en niet bij de administratie. Voor veel ondernemers is de financiële administratie dan ook niet de favoriete bezigheid, zacht uitgedrukt. Ondernemen is veel leuker zonder de administratieve rompslomp. Het kan veel makkelijker, zonder dat administratie veel tijd kost. Doordat er tot wel 70% geautomatiseerd kan worden met ons online administratiekantoor in Apeldoorn, kunnen we de focus leggen op jouw ondernemingsdoelstellingen. Daarnaast is de administratie volledig gedigitaliseerd, waardoor jij 24/7 inzicht in je cijfers hebt!
Oamkb Apeldoorn is ontstaan vanuit een passie voor ondernemen en cijfers. Boekhouden is een vak apart, en wij snappen dat de boekhouding waarschijnlijk erg ver weg ligt van jouw dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast kan het ook een tijdrovende bezigheid zijn die bovendien ook in andere zaken kan worden gestoken, zoals het werken aan jouw bedrijf en je dienstverlening.
Als lid van oamkb, een nationaal netwerk van ondernemende administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches, ben ik een zeer betrokken en laagdrempelige adviseur. Zo kunnen mijn klanten 24/7 hun administratie inzien en ben ik makkelijk bereikbaar via Google, Whatsapp en e-mail. En als je op zaterdagavond met een prangende vraag zit, dan ben ik óók bereikbaar.
Ben je ondernemer en aan het bouwen aan je bedrijf? Dan ben je bij mij welkom. Ik bedien klanten uit allerlei branches. Het fundament is hetzelfde: een gedegen online administratie helpt jou verder om aan je bedrijf te bouwen!
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie vanaf € 265,- | |
Maandabonnement incl. boekhouding, belastingaangiften en communicatie excl. boekhoudsoftware | |
---|---|
Eenmanszaak | v.a. € 172,- per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten | v.a. € 202,- per maand |
VOF / Mts bij meer dan 2 vennoten/maten | v.a. € 306,- per maand |
Holding, Stamrecht BV | v.a. € 172,- per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | v.a. € 312,- per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | v.a. € 462,- per maand |
BV lopende activiteiten >10 | v.a. € 577,- per maand |
Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !
Vraag hier het gratis adviesgesprek aanAls ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?
Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...
De Belastingdienst scherpt vanaf januari 2025 de controles aan op schijnzelfstandigheid bij het inhuren van ZZP’ers. Wat betekent dit voor jou als ZZP'er of opdrachtgever?