Over Ons
- 75+ Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Oamkb, opgericht in 2010 door Pascale Petiet is inmiddels een vooruitstrevende coöperatie in de administratieve en financiële dienstverlening. Oamkb ondersteunt MKB-ondernemers met een breed scala aan diensten, zoals online administratie, belastingadvies, accountantsverklaringen en strategisch bedrijfsadvies. Dankzij geavanceerde automatisering en digitalisering hebben onze klanten 24/7 toegang tot hun actuele financiële gegevens, belastingaangiften en prognoses, waarmee zij hun bedrijven toekomstbestendig kunnen maken in een dynamische markt.
Onze missie is het verlichten van administratieve lasten voor ondernemers, zodat zij zich kunnen focussen op wat écht belangrijk is: waarde creëren. We streven ernaar om binnen de komende 5 tot 7 jaar een top-20 speler te zijn in de Nederlandse accountancysector.
Bij oamkb Coöperatie draait alles om de groei van onze klanten. Onze missie is om MKB-ondernemers in Nederland te ondersteunen bij het vergroten van hun omzet, winst en ondernemersvaardigheden. Dit doen we door hoogwaardige administratieve en adviesdiensten aan te bieden, met expertise op diverse terreinen, zoals bedrijfsovernames, subsidies, sales, HR, werving en branche-specifieke kennis (Fintech, IT, horeca, bouw, retail, webshops).
We realiseren deze missie door onze leden te voorzien van online administraties, belastingadvies, accountantsverklaringen en bedrijfsadvies. Al onze diensten zijn gebaseerd op het principe van 10x echt goed werken, waarmee we ondernemers helpen om zowel hun financiële prestaties als operationele processen te optimaliseren en duurzame groei voor hun bedrijf te realiseren.
Door gezamenlijke inkoop, gedeelde kennis, automatisering en marketing ondersteunen wij onze leden in hun groei en het verhogen van klanttevredenheid, zodat zij zich volledig kunnen richten op het leveren van waarde aan hun klanten.
Onze visie is om de meest klantgerichte en innovatieve coöperatie te zijn in de administratieve en financiële dienstverlening. We helpen MKB-ondernemers het volledige potentieel van hun bedrijf te benutten. Door automatisering, kennisdeling en een sterke landelijke samenwerking ondersteunen we onze leden om te excelleren in advies en dienstverlening, zodat MKB-klanten optimaal worden bediend.
Onze werkwijze is gebaseerd op data-gedreven inzichten uit de administratie en strategische ondernemersgesprekken. We coachen onze klanten niet alleen op basis van cijfers, maar helpen hen om hun bedrijf en medewerkers toekomstbestendig te maken in de steeds veranderende circulaire economie.
Binnen oamkb zorgen we ook voor duurzaam personeelsbeleid en gelukkige medewerkers, zodat zij gemotiveerd blijven om de beste resultaten te behalen voor onze klanten.