Top

Oamkb Utrecht – Maarssen

  • 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
  • Volledig geautomatiseerde administraties
  • 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
  • Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Kosteloos adviesgesprek aanvragen

Administratiekantoor Utrecht – Maarssen

Ik ben Jan van Besouw en samen met mijn team ondersteun ik ondernemers vanuit ons administratiekantoor in Maarssen. Ik help ondernemers op administratief, financieel en fiscaal vlak. Je wilt aan de administratie zo min mogelijk tijd en geld kwijt zijn. Daarom zorgen wij ervoor dat je administratie zoveel mogelijk automatisch verloopt. Ik ben voormalig beurshandelaar en weet precies hoe jij jouw bedrijf meer waarde kunt geven. Neem nu contact op met oamkb voor meer informatie en één van onze financieel experts helpt je graag verder!

Mijn naam is Jan van Besouw, eigenaar van oamkb Utrecht – Maarssen.
Ik heb een ruime ervaring in de internationale financiële wereld. Binnen het bankwezen heb ik 25 jaar in de valutahandel gewerkt. In deze handel heb ik verschillende posities bekleed onder andere daytrader, proprietary trader, verkoper, adviseur en productcontroller.
Mijn uitgebreide en specifieke kennis gebruik ik in mijn nieuwe specialisme de cryptocurrencies.

Cryptocurrencies bij oamkb Utrecht – Maarssen

Cryptominers of ondernemers die klanten willen factureren in cryptocurrencies kan ik naast een efficiënte boekhouding ook helpen met crypto gerelateerde vraagstukken:

  • cryptovaluta verwerkt in de boekhouding en gereconcilieerd met de wallets
  • duidelijk overzicht van de inkomsten voor de ib
  • overzicht van de waarden van de cryptocurrency portefeuille
  • juiste behandeling btw afdracht
  • de ondernemer helpen de juiste keuze te maken die aansluit bij het risico wat hij wil nemen. Bijvoorbeeld wil de klant de cryptocurrencies in box 1 of box 3?
  • een rapportage van de koersresultaten
  • verder kan ik de klant helpen om een strategische keus te maken, hoe met koersrisico om te gaan.

Doe alleen wat je leuk vindt

De meeste ondernemers willen graag ontzorgd worden op het gebied van de administratie voeren en alles wat daarbij komt kijken, met als doel de focus weer te leggen op de zaken waar ze echt goed in zijn én wat ze leuk vinden om te doen. Dat is de verkoop en levering van diensten en producten. Na een lange en vermoeiende werkdag zullen de meeste ondernemers geen zin meer hebben om nog eens de boekhouding op orde te brengen, bovendien is het een hele opgave om alle boekhoudkundige en fiscale regeltjes bij te houden. Dat laten ondernemers liever over aan specialisten, zoals die van oamkb Utrecht – Maarssen.

Administratie op basis van transparante innovatie

Ondernemers zijn op zoek naar slimme, innovatieve en efficiënte oplossingen op het gebied van de administratieve verplichtingen. Daarbij staan ze open voor het automatiseren en digitaliseren van al deze processen, en zoeken hiervoor een partner die deze verantwoordelijkheden kan overnemen. Als zowel bedrijfsadviseur als zelfstandig ondernemer begrijp ik heel goed dat ondernemers niet van verrassingen houden, maar op zoek zijn naar transparante oplossingen. Zo werk ik als bedrijfsadviseur in Utrecht – Maarssen op basis van vaste tarieven, zodat je als klant niet opeens wordt geconfronteerd met hoge kosten.

We bieden alles wat ondernemers nodig hebben

Binnen het landelijk dekkende oamkb netwerk kunnen we iedere klant assistentie bieden op basis van veel specialistische kennis en ervaring in uiteenlopende branches, daarnaast zorgen we er binnen dit netwerk van administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches voor dat de continuïteit van de dienstverlening voor al onze klanten gewaarborgd wordt. We streven daarbij naar een zo hoog mogelijke graad van automatisering en lagere overheadkosten voor het lokale oamkb administratiekantoor, zo kunnen we een betere prijs- prestatieverhouding bieden voor onze klanten.

Online en offline bereikbaarheid

Klanten kunnen me bereiken via (mobiele) telefoon en SMS, en daarnaast ook via de digitale weg via mijn website, LinkedIn pagina, Facebook, WhatsApp en e-mail. Zo blijft de drempel om contact te leggen zo laag mogelijk. Omdat oamkb werkt met lokale administratiekantoren kun je uiteraard ook een bezoek brengen, ik kom ook graag langs op de bedrijfslocatie. Profiteer van de voordelen die een online bedrijfsadviseur met een offline beschikbaarheid te bieden heeft.

Ons team

mkdf-team-image

Jan van Besouw

Eigenaar
mkdf-team-image

Johannes Heideveld

Accountant
mkdf-team-image

Ton Peters

Personeelsadviseur
mkdf-team-image

Peter Aubroeck

Administrateur

Tarieven

Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.

Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.

Uitgebreide tarieven
Bedrijfsadvies
Toegang tot de oamkb academy v.a. € 38,- per maand
Sessie bedrijfsadvies en bedrijfscoaching over een door jouw gekozen onderwerp v.a. € 328,- per sessie van 2 uur
Campagne financiële administratie & advies

NU GRATIS ADVIESGESPREK BEDRIJFSADVIES EN BEDRIJFSCOACHING
T.W.V. €295,- 

Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !

Vraag hier het gratis adviesgesprek aan

Wat onze klanten zeggen

Belangrijke blogs

Hoe bespaar je tijd met een geautomatiseerde boekhouding?

Als ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?

Verplichte Arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen: Wat verandert er vanaf 2027?

Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...

ZZP ja of nee? Wat zijn de risico's in 2025?

De Belastingdienst scherpt vanaf januari 2025 de controles aan op schijnzelfstandigheid bij het inhuren van ZZP’ers. Wat betekent dit voor jou als ZZP'er of opdrachtgever?

Onze diensten

24/7 inzicht in je administratie tegen een vaste maandprijs inclusief persoonlijk contact en alle belastingaangiften.

Naar Online administratie

Alle belastingvoordelen voor ondernemers, je benut alle mogelijkheden binnen de fiscale wetgeving met onze belastingadviseurs

Naar Belastingadvies

Zekerheid bij je jaarrekening afgegeven door een accountant. Alle accountantsverklaringen: subsidieverklaring, due diligence, prognose verklaring enz.

Naar Accountancy

Specialisten in jouw branche (horeca, zorg, automotive, retail enz) en voor financieringsaanvragen, HR, reorganisatie, fusie en overname

Naar Bedrijfsadvies

In 7 stappen naar een beter bedrijf: ervaren bedrijfscoaches zorgen met jou voor meer winst, meer groei in je bedrijf en meer rust voor jou.

Naar Bedrijfscoaching

Neem contact op

Jan van Besouw

Bij oamkb staan we elke dag voor je klaar. Ook jou helpen we graag verder, dus stel gerust je vraag aan ons!

oamkb Utrecht – Maarssen

Warinenpoort 29
3991 JZ Houten

T. 06 – 38 89 37 60
E. jan.vanbesouw@oamkb.nl

    Contact