Oamkb Oss
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Sjoerd Lemstra en ik ondersteun ondernemers, samen met mijn team, vanuit ons administratiekantoor in Oss. We zijn er om jouw doel, succesvol ondernemen, te realiseren. Cijfers helder in beeld. Die basis is voor ons het uitgangspunt. We brengen ze voor en met de ondernemer op proactieve wijze in beeld. Online administratie betekent dat je geen hobbels meer hoeft te nemen bij praktische zaken. Neem contact op met oamkb voor meer informatie en een vrijblijvend gesprek!
Welkom bij oamkb. Graag stel ik mijzelf even aan je voor. Als partner van oamkb Oss ben ik, Sjoerd Lemstra, werkzaam als ondersteuner en partner van ondernemers wat betreft het financiële aspect van de organisatie en het bedrijf. Van de online administratie tot het adviseren op het gebied van belastingen en financieringen, ik help je.
Het zelf opzetten en bijhouden van een effectieve financiële administratie voor het eigen bedrijf kan nogal wat kostbare tijd vergen. Ons uitgebreide oamkb netwerk staat je graag bij met advies, begeleiding en het overnemen van je eigen financiële boekhouding. Hierbij gaan wij doeltreffend te werk, nemen we je belangrijke financiële taken uit handen en heb je altijd op elk gewenst moment inzage in je financiën. Transparantie en het besparen van geld en tijd voor jezelf als ondernemer zijn speerpunten bij administratiekantoor oamkb Oss.
Het bereiken van specifieke financiële doelen en het (her)organiseren van je boekhouding zijn mijn specialisaties. Als ondernemer weet ik waar je veel tijd aan kwijt bent en neem ik je graag werk uit handen. Je bespaart zo op een prijzige boekhouder en wij helpen je bij de salarisadministratie en talloze andere belangrijke zaken. Zo kun je jezelf richten op je kracht; je eigen bedrijf. Uiteraard kun je mij te allen tijde bereiken, zowel via Google Hangout als per e-mail. Tevens ben ik bereikbaar in het weekend. Het ondernemerschap houdt immers niet op na 17:00 uur!
Wil je graag weten wat ik voor jouw bedrijf en financiële boekhouding kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie vanaf € 265,- | |
Maandabonnement incl. boekhouding, belastingaangiften en communicatie excl. boekhoudsoftware | |
---|---|
Eenmanszaak | v.a. € 172,- per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten | v.a. € 202,- per maand |
VOF / Mts bij meer dan 2 vennoten/maten | v.a. € 306,- per maand |
Holding, Stamrecht BV | v.a. € 172,- per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | v.a. € 312,- per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | v.a. € 462,- per maand |
BV lopende activiteiten >10 | v.a. € 577,- per maand |
Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !
Vraag hier het gratis adviesgesprek aanAls ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?
Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...
De regels rondom het concurrentiebeding worden herzien. Deze wijzigingen kunnen grote gevolgen hebben voor de manier waarop je jouw bedrijf beschermt tegen concurrentie door vertrekkende werknemers...