Top

Oamkb Haarlem – Heemstede

  • 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
  • Volledig geautomatiseerde administraties
  • 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
  • Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Kosteloos adviesgesprek aanvragen

Van bedrijfsadvies tot administratie; alles in huis bij oamkb Haarlem – Heemstede

Ik ben Alfred Visscher en ik ondersteun, samen met mijn team, ondernemers vanuit ons administratiekantoor in Heemstede. Ik ben een retailman in hart en nieren. Vanuit de winkel begonnen, brachten mijn ideeën en kennis me steeds verder richting troubleshooting bij grote ketens. Als je echt wilt groeien, als je echt toe bent aan en nieuwe stap met je bedrijf, dan kom ik heel graag kijken. Bij oamkb krijg je een automatische administratie en mij als bedrijfsadviseur gespecialiseerd in retail erbij. Neem contact op met oamkb en we plannen een vrijblijvend gesprek!

Mijn naam is Alfred Visscher, bedrijfsadviseur bij oamkb Haarlem-Heemstede. Als voormalige retail ondernemer weet ik dat de financiële administratie voor veel ondernemers niet bepaald een favoriete bezigheid is en dat is nog maar zacht uitgedrukt! Ondernemen is immers veel leuker zonder al die administratieve rompslomp, die je van het ‘echte’ werk houdt. Toch kan de administratie veel eenvoudiger worden ingericht, zonder veel tijd en moeite.

 

Hoewel mijn specialisatie als bedrijfsadviseur in de retail ligt, heb ik ook een ruime ervaring in andere sectoren. Daar heb ik uiteenlopende diensten verricht zoals bedrijfsadvies, administratie en financieringen. Als troubleshooter bij diverse bedrijven heb ik organisaties bijgestaan om ze niet alleen winstgevend te maken, maar ook om vernieuwend te zijn om de concurrentie een stap voor te blijven. Naast een geautomatiseerde online administratie sta ik als bedrijfsadviseur ook aan je zijde. Hoewel mijn klantenbestand veel ruimer is dan alleen ondernemers binnen de retail, geeft deze achtergrond mij wel een uniek inzicht op het gebied van fiscaliteiten in combinatie met het ondernemerschap. Zo kan ik ook assisteren bij het ontwikkelen van verkoopstrategieën, promotionele activiteiten, business planning, training, coaching en de persoonlijke begeleiding van detaillisten en hun medewerkers op het gebied van verkooptechniek, klantherkenning, visual merchandise en winkelinrichting.

Ondernemen met inzicht

Een ondernemer moet vooral bezig zijn met de zaken waar de passie en competenties liggen. Voor de meeste ondernemers behoort de administratie niet bepaald tot de meest interessante werkzaamheden. Ik neem je deze zorg graag uit handen, op een manier die je van een ondernemer mag verwachten. Zo weet ik uit ervaring dat ondernemers niet van verrassingen houden, maar van een transparante communicatie op basis van duidelijkheid. Denk daarbij aan een vaste prijs zonder addertjes onder het gras, zo loop je als klant niet onverwacht tegen een hoge prijs op. Inzicht in je eigen gegevens is uiteraard ook van belang, naast toegang tot de online administratie zal ik iedere maand een overzichtelijk rapport uitbrengen. Wat misschien nog wel belangrijker is: als ondernemer ben ik in staat proactief mee te denken over de bedrijfsstrategie en de doelstellingen die je wilt behalen.

Duidelijkheid als basis voor een zakelijke relatie

Als een energieke bedrijfsadviseur en online specialist met ruime ervaring, weet ik waar bedrijven behoefte aan hebben om succesvol te ondernemen. Ik werk vanuit mijn eigen drive graag samen met ondernemers die vooruit willen met hun zaak, met een open blik voor verbeteringen binnen de organisatie. Het werkt gewoon prettiger wanneer je tegenover een gesprekspartner zit die hetzelfde enthousiasme en entrepreneurship met je deelt, een persoon die zich kan inleven in de klant vanuit vakkennis en ervaring. Daarbij neem ik graag de drempels weg die vaak geassocieerd worden met fiscalisten, zoals ‘uurtje-factuurtje’ of een slechte bereikbaarheid. Daarom spreken we vooraf een vaste prijs af, dan weet je waar je aan toe bent. En naast de fysieke locatie in de buurt kun je me ook via de digitale weg bereiken.

Moderne online administratie

Oamkb Haarlem-Heemstede maakt deel uit van het nationale netwerk waarin ondernemende administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches hun krachten hebben gebundeld binnen een fris en modern franchise concept. Dit stelt ons in staat betrokken te zijn bij de klant en financiële dienstverlening op een laagdrempelige wijze invulling te geven. Denk aan 24/7 inzage in de administratie voor mijn klanten en een uitstekende bereikbaarheid via e-mail en sociale kanalen. Sowieso hebben we maandelijks even telefonisch contact om de zaken op een rijtje te zetten, en eenmaal per kwartaal plannen we een persoonlijk bezoek in.

Communicatie staat voorop

Je kunt me via verschillende kanalen bereiken waaronder WhatsApp of via mail. Uiteraard kun je me telefonisch ook eenvoudig bereiken, wanneer ik niet direct op kan nemen bel ik je gegarandeerd binnen 24 uur terug. Zo houden we de communicatielijn open, op een laagdrempelige wijze die bij jou als ondernemer past. Als bedrijfsadviseur ben ik lokaal aanwezig in de regio Haarlem-Heemstede. Naast de digitale weg spreek ik je ook graag in persoon, ondernemers onder elkaar. Dit kan bij voorkeur op jouw kantoor of bij jouw bedrijf, zodat ik een goed inzicht kan krijgen. Digitale tools zijn goedkoop en eenvoudig te gebruiken, toch blijft persoonlijk contact zeer waardevol.

Ons team

mkdf-team-image

Alfred Visscher

Eigenaar

Tarieven

Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.

 

Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.

Uitgebreide tarieven

Bedrijfsadvies

Branchespecialisten

  • Horeca
  • Automotive
  • Retail
  • Zorg
  • Uitgeverij
Specialisaties per vakgebied

- Overnames en Herstructurering

  • Doorstart en groei
  • Fusie en overname
  • Herstructurering
  • Bedrijfsopvolging en Bedrijfsbeëindiging

- Personeel, HR en Salarisadministratie
- Financieringen
- Juridische hulp
- Sales en Marketing

Bedrijfsadvies (niet fiscaal)
Advies en bespreking € 350,- 1 dagdeel met korting 7% bij een maandabonnement Online Administratie
Advies en bespreking € 655,- 2 dagdelen met korting 14% bij een maandabonnement Online Administratie
Campagne online administratie

Stap nu over op online administratie en betaal de eerste maand geen abonnementskosten!

 

Administratie bijgewerkt: waar je ook bent, jouw administratie heb je altijd en overal onder controle. Zo kun je nog beter ondernemen.

 

Bekijk hier het aanbod

Wat onze klanten zeggen

Belangrijke blogs

Onze diensten

24/7 inzicht in je administratie tegen een vaste maandprijs inclusief persoonlijk contact en alle belastingaangiften

Naar Online administratie

Alle belastingvoordelen voor ondernemers, je benut alle mogelijkheden binnen de fiscale wetgeving met onze belastingadviseurs

Naar Belastingadvies

Zekerheid bij je jaarrekening afgegeven door een accountant. Alle accountantsverklaringen: subsidieverklaring, due diligence, prognose verklaring enz.

Naar Accountancy

Specialisten in jouw branche (horeca, zorg, automotive, retail enz) en voor financieringsaanvragen, HR, reorganisatie, fusie en overname

Naar Bedrijfsadvies

In 7 stappen naar een beter bedrijf: ervaren bedrijfscoaches zorgen met jou voor meer winst, meer groei in je bedrijf en meer rust voor jou.

Naar Bedrijfscoaching

Neem contact op

Alfred Visscher

Bij oamkb staan we elke dag voor je klaar. Ook jou helpen we graag verder, dus stel gerust je vraag aan ons!

oamkb Haarlem – Heemstede

Kerklaan 21

2101 HK Heemstede

KvK:34356088

 

T. 06 – 51 40 11 51

E. alfred.visscher@oamkb.nl

    Contact