Oamkb Gemert
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Ben Jenniskens en ondersteun ondernemers vanuit ons administratiekantoor in de regio Eindhoven – Gemert. Je administratie kan veel gemakkelijker, hij kan namelijk voor een groot deel geautomatiseerd worden. Hierbij zorgen we ervoor dat je 24/7 inzicht hebt in de voor jou belangrijke cijfers. Daarnaast kun je altijd bellen, appen of mailen, want dit zit gewoon in onze maandprijs. Neem gerust contact op met oamkb Eindhoven – Gemert voor meer informatie.
Oamkb Eindhoven & Gemert heeft inderdaad in beide plaatsen een vestiging. In Eindhoven op Strijp S, het voormalige Philips bedrijvencomplex, inmiddels een kraamkamer voor heel veel startende ondernemers. Vanaf 2016 ook een vestiging in Gemert in het BusinessCenter, gelegen in het hart van bedrijvig Gemert.
De regio Eindhoven waar Gemert ook toe behoort is uitgegroeid tot een van de belangrijkste economische regio’s van Nederland, wat hightech bedrijven betreft zeker de belangrijkste. Er zijn dan ook veel startende ondernemers en ondernemers die sterk doorgroeien, onze belangrijkste 2 doelgroepen. Graag willen we hieraan onze bijdrage leveren en dat doen we door MKB ondernemers te helpen met een innovatieve administratie, en door ze bij te staan met raad en daad.
Ons team zet zich enthousiast in, en wel door middel van zorgzame begeleiding. We zijn zelf ook ondernemer dus je kunt bij ons terecht met al je ondernemersvragen. We lichten dit graag toe in een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Januari 2016 zijn we in Eindhoven – Gemert gestart nadat we een bestaande klantenportefeuille vanuit een faillissement hadden overgenomen. Door onze kennis van uiteenlopende softwarepakketten en onze ervaring in diverse branches heeft de curator voor ons gekozen om de schade voor de aangesloten ondernemers te beperken. Door deze overname hebben we een vliegende start gemaakt met meer dan 100 mkb ondernemers.
Voor veel ondernemers geldt dat ze zich liever met hun eigen vak en hun klanten bezighouden, dan dat ze hun administratie doen. Administratie wordt dan ook vaak gezien als een noodzakelijk kwaad. In je administratie zit echter interessante informatie opgesloten, waar je als ondernemer enorm baat bij kunt hebben. Zo kun je de optimale inventaris en personeelsplanning berekenen. Daarom heeft oamkb zich gespecialiseerd in het automatiseren van de administratie zodat je tijd bespaart, 24/7 up-to-date bent en volledig inzicht in je cijfers hebt, waardoor je jouw beslissingsinformatie altijd bij de hand hebt.
Oamkb vindt dat je geen extra tijd kwijt mag zijn aan je administratie. Inmiddels kunnen we daarom al tot 70% van je administratie volledig automatisch laten verlopen. Dat betekent bijvoorbeeld dat je bij het verzenden van de factuur, direct bij bent met je boekhouding. Zodra je klant betaald heeft, geeft je bank dit meteen door aan je boekhouding, die direct weer helemaal up-to-date is. Zo zijn er diverse koppelingen mogelijk die we voor je kunnen instellen, zodat je veel tijd overhoudt. Ook wij houden tijd over, want wij hoeven bijvoorbeeld geen bonnetjes in te boeken. Deze tijd gebruiken we om je te helpen nog succesvoller te ondernemen.
De tijd die overblijft door een geautomatiseerde administratie, gebruiken we om samen te kijken naar je cijfers en andere ondernemerszaken, zoals je verzekeringen. Ben je voldoende verzekerd? Betaal je niet teveel? Het boekhouden laten we dus aan de software over en jij krijgt een adviseur, een expert op het gebied van ondernemen, erbij. We sparren over je ambities met je bedrijf en kijken waar de kansen liggen voor je bedrijf. Oamkb Eindhoven – Gemert bestaat uit administrateurs, een belastingadviseur en een bedrijfskundige. Onze specialisaties zijn agro, retail en horeca.
Daarbij zijn we onderdeel van een landelijk kennisnetwerk, waardoor we alles in huis hebben wat je maar nodig zou kunnen hebben als ondernemer. Zo hebben we toegang tot kapitaal onder andere via crowdfunding en stapelfinanciering. We hebben administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches. Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie € 249,- | ||
Maandabonnement incl. basissoftware, boekhouding, belastingaangiften en communicatie | ||
---|---|---|
Eenmanszaak | € 162,- | per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten bij meer vennoten/maten |
€ 190,- € 288,- |
per maand |
Holding, Stamrecht BV | € 162,- | per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | € 293,- | per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | € 434,- | per maand |
BV lopende activiteiten >10 | € 542,- | per maand |
Het automatiseren van jouw online administratie zorgt voor tijdsbesparing, meer inzicht en helpt betere ondernemers beslissingen te nemen.
Met online administratie:
Vraag hier een kosteloos adviesgesprek aan
Leestijd: 14 minuten Investeringsafrek Check of je in 2022 of in 2023 wilt investeren. Afhankelijk van wat je dit jaar hebt geïnvesteerd kun je zien of het voo...
Leestijd: 3 minuten In de aanloop naar Prinsjesdag 2022 is toch nog de verwachting gewekt dat het kabinet mensen met vermogen in 2017 tot 2020 compensatie voor ...
Leestijd: 11 minuten Ieder jaar op de derde dinsdag van september wordt het werkjaar van de Eerste en Tweede Kamer geopend op Prinsjesdag. Op 20 september 2022 ...