Oamkb Horst aan de Maas – Melderslo
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben René van Helden en ik ondersteun MKB-ondernemers als jij vanuit Melderslo. Ik help je om je administratie te automatiseren, zodat er meer tijd overblijft om te ondernemen. Daarnaast halen we de voor jou interessante informatie uit je administratie. Samen scherpen we je strategie aan, waardoor je betere beslissingen kunt nemen en nóg beter kunt ondernemen.
Veel ondernemers zien hun eigen administratie als noodzakelijk kwaad. Factureren van omzet wil men nog wel doen. De rest is ballast. De verwerking van deze administratie kost verhoudingsgewijs veel tijd er gebeurt vaak op tijdstippen (’s avonds of in het weekend) waar men liever iets anders zou “ondernemen”.
Daarnaast is bij veel accountants en administrateurs nog steeds het uurtje factuurtje erg populair. Waardoor men achteraf wordt verrast door een (onduidelijke) torenhoge nota, wat nogal eens leidt tot frustratie.
Mijn benadering staat haaks op dit imago. Als lid van oamkb, een nationaal netwerk van ondernemende accountants, adviseurs en administrateurs, wil ik vooral een zeer betrokken en laagdrempelige adviseur zijn. Ik wil niet de verwerker zijn van de administratiedocumenten want die processen zijn grotendeels geautomatiseerd. Ik voer hierop overigens wel de controle uit. Zo kunnen mijn klanten 24/7 hun administratie inzien en ben ik makkelijk bereikbaar via telefoon en e-mail. Periodiek bespreken we de actuele cijfers en sparren we over het heden en de toekomst. En als iemand op zaterdagavond met een prangende vraag zit, dan ben ik óók bereikbaar.
Ik ben René van Helden en noem mijzelf wel eens procesbegeleider. Ik probeer op gebied van administratie, kosten en omzet, financiering, bedrijfsstrategie invulling geven aan de adviesbehoefte van de klant. Door goed te luisteren en te sparren met klanten tot nieuwe inzichten komen. De gemaakte afspraken nakomen is daarbij een pré.
Als ondernemer moet je doen waar je goed in bent en bezig zijn met wat je leuk vindt. Voor veel ondernemers horen de administratie en de boekhouding daar niet bij. Ik neem ze deze zorg graag uit handen. Als ondernemer begrijp ik dat ondernemers niet van verrassingen, maar van transparantie houden. Daarom werk ik met een vaste prijs, zodat klanten niet opeens tegen hoge kosten aanlopen. Ook hebben ze altijd inzicht in hun gegevens en ontvangen ze standaard een update.
Wil jij ook 24/7 inzicht in je cijfers en een professional aan je zij? Neem dan contact met me op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek!
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie vanaf € 265,- | |
Maandabonnement incl. boekhouding, belastingaangiften en communicatie excl. boekhoudsoftware | |
---|---|
Eenmanszaak | v.a. € 172,- per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten | v.a. € 202,- per maand |
VOF / Mts bij meer dan 2 vennoten/maten | v.a. € 306,- per maand |
Holding, Stamrecht BV | v.a. € 172,- per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | v.a. € 312,- per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | v.a. € 462,- per maand |
BV lopende activiteiten >10 | v.a. € 577,- per maand |
Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !
Vraag hier het gratis adviesgesprek aanAls ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?
Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...
De Belastingdienst scherpt vanaf januari 2025 de controles aan op schijnzelfstandigheid bij het inhuren van ZZP’ers. Wat betekent dit voor jou als ZZP'er of opdrachtgever?