oamkb Almelo
- 125+ Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Mijn naam is Paul Harsveld. Ik help als ondernemer andere ondernemers met hun administratie, fiscale aangiftes en andere financiële zaken en keuzes. Ik ben actief in de regio Almelo met zeer ruime ervaring in het bedrijfsleven. Ik heb klanten in verschillende sectoren. Ik bespreek graag met jou welke verbeterpunten er liggen in jouw administratie en bedrijfsvoering, en voer deze maar wat graag voor je uit. Lees vooral verder en kom erachter wat ik voor je kan betekenen.
Ik ben Paul Harsveld en ik ben werkzaam met mijn administratiekantoor in Almelo en omstreken. Ik ben er om je te helpen met alle zaken rond de bedrijfsvoering, administratie, en meer. Het gaat er hierbij om dat we jouw werk uit handen nemen. Zo kunnen we de administratie voor 70% automatiseren, en heb je daar al bijna geen omkijken meer naar. Verder ben ik er om met je te sparren over belangrijke beslissingen in je bedrijf, en hierbij ben ik altijd recht door zee. Geen moeilijke taal, nergens omheen draaien, simpelweg: duidelijk zijn.
Met mijn administratiekantoor Almelo ligt de nadruk op gemak brengen bij de ondernemer. Dit doen we dus onder andere door een online werkwijze, waarbij automatisering binnen de administratie centraal staat. Maar ik ben dus van meerdere markten thuis. Wij doen niet alleen administratie en boekhouding, ook kijken we over de schouder van de ondernemer mee als dit gewenst is. Daarnaast verzorg ik alle belastingaangiftes. Je kunt mij altijd bellen, mailen of appen en een snel antwoord verwachten op jouw vragen. Natuurlijk ben ik ook in persoon te bereiken. Je profiteert zo dus van al het gemak van een moderne werkwijze zonder de persoonlijke aandacht te verliezen die ook erg hard nodig is.
Soms kan het voorkomen dat ik geen antwoord heb op een specifieke vraag. Het mooie van oamkb is dan weer dat we een groot netwerk zijn van experts op allerlei gebieden binnen het bedrijfsleven. Zo hebben we accountants, belastingadviseurs, maar dus ook administrateurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches. Van de collectieve kennis binnen oamkb kan ik altijd gebruik maken, dus ook om jou te helpen.
Ik ben zelf ondernemer met mijn administratiekantoor Almelo, dus ik weet al te goed voor welke problemen jij staat, welke ontwikkelingen zich in de markt voordoen, en hoe je daar het beste op kunt inspelen. Deze kennis kan ik met jou delen, en samen kunnen wij ervoor zorgen dat we niet alleen tijd besparen, maar ook de markt stappen voor zijn. Niet ontwikkelen is achteruitgang, en ik help jou om jouw visie te realiseren, op een manier die toekomstbestendig is, zodat jij met relatief weinig moeite door kunt pakken wanneer een ontwikkeling zich voordoet.
Heb je interesse? Neem dan snel contact op met mij, Paul Harsveld. Profiteer dan ook van een gratis adviesgesprek.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie vanaf € 265,- | |
Maandabonnement incl. boekhouding, belastingaangiften en communicatie excl. boekhoudsoftware | |
---|---|
Eenmanszaak | v.a. € 172,- per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten | v.a. € 202,- per maand |
VOF / Mts bij meer dan 2 vennoten/maten | v.a. € 306,- per maand |
Holding, Stamrecht BV | v.a. € 172,- per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | v.a. € 312,- per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | v.a. € 462,- per maand |
BV lopende activiteiten >10 | v.a. € 577,- per maand |
Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !
Vraag hier het gratis adviesgesprek aanAls ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?
Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...
De Belastingdienst scherpt vanaf januari 2025 de controles aan op schijnzelfstandigheid bij het inhuren van ZZP’ers. Wat betekent dit voor jou als ZZP'er of opdrachtgever?