Top

Oamkb Amersfoort

  • 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
  • Volledig geautomatiseerde administraties
  • 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
  • Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Vacature: Financieel Administratief Medewerker (M/V)

Belastingadvies én administratie bij oamkb Amersfoort

Ik ben Roger Prins en ik ben belastingadviseur. Met mijn team ondersteun ik ondernemers vanuit ons administratiekantoor in Amersfoort met hun administratie en fiscale aangelegenheden. Zo zorg ik ervoor dat je profiteert van alle fiscale voordelen waar je recht op hebt. We begeleiden MKB-bedrijven, ZZP’ers, advocaten en starters op heel eigen en innovatieve wijze. We voeren een groot deel van de werkzaamheden online uit. We werken niet alleen vóór jou, maar vooral mét jou. Zo besparen we samen kosten en geven we je realtime inzichten in je cijfers en bedrijfsvoering tegen een vast maandtarief. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek? Neem dan zonder twijfel contact op!

Ik ben partner en belastingadviseur bij oamkb Amersfoort. Fiscale regelingen kunnen je als ondernemer de wind in de zeilen geven. Maar ze kunnen ook zorgen voor flinke tegenwind. Problemen met de Belastingdienst zijn niet alleen vervelend, ze leveren ook bedrijfsrisico’s op. Fiscale wetgeving is vaak erg ingewikkeld en verandert continu. Daarom gaan veel ondernemers in zee met een oamkb belastingadviseur. Met zijn vakmanschap, ervaring en diepgaande up-to-date kennis van de fiscale spelregels, zorgen ik en mijn team dat de fiscale kant van jouw zaak goed geregeld is.

Bedrijfsadviseur Amersfoort staat voor je klaar

Bij oamkb Amersfoort staat de klant te allen tijde centraal. Oamkb adviseurs werken als deel van de onderneming en zijn dus erg toegankelijk. Oamkb is een organisatie die beschikt over een landelijk dekkend netwerk van ondernemende professionals: administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches. Die combinatie maakt dat voor alle administratieve, fiscale en financiële taken er een kwaliteitsgarantie is.

Oamkb Amersfoort: altijd bereikbaar

De keuze om met oamkb samen te werken geeft je 24/7 toegang tot alle aspecten van je eigen administratieve gegevens, geheel transparant. Natuurlijk zijn we ook gemakkelijk bereikbaar, via e-mail, Whatsapp of Google Hangout. Omdat administratieve vragen zich niet beperken tot werkdagen, is een dringende vraag in het weekend ook geen punt.

Administratie waar je wat aan hebt

Wie een onderneming start wil het liefst zijn/haar passie volgen. Je wilt als ondernemer doen waar je goed in bent. Dat betekent dat de administratieve verwerking niet altijd de aandacht krijgt die nodig is, er wordt te weinig tijd in gestoken om het goed te doen. We kunnen je helpen je doelen te verwezenlijken door je op het administratieve vlak vrij te houden van onnodige zorgen. Dit allemaal zonder vervelende, onverwachte kosten en dus tegen een vaste prijs per maand. Je administratieve, fiscale en financiële gegevens zijn natuurlijk altijd toegankelijk en inzichtelijk. Zijn er veranderingen en aanpassingen, dan ben je de eerste die op de hoogte wordt gesteld. Omdat we zelf ondernemen, begrijpen we als geen ander het belang van een gedegen financiële bedrijfsstrategie en een gezonde kostenbeheersing.

Oamkb Amersfoort: belastingadvies en administratie in Amersfoort en omgeving

De adviseurs van oamkb Amersfoort zijn werkzaam in Amersfoort en omgeving. Dankzij de moderne digitale mogelijkheden zijn communicatiemogelijkheden als e-mail, Whatsapp en Google Hangout ideaal om snel contact met elkaar op te nemen. Daarbuiten is persoonlijk contact ook belangrijk. Dat kan op het administratiekantoor of op locatie.

Wil je weten wat we voor jouw onderneming kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Ons team

mkdf-team-image

Roger Prins

Fiscalist / Eigenaar
mkdf-team-image

Arend Pasma

Adviseur
mkdf-team-image

Arda de Jong

Senior administrateur
mkdf-team-image

Corné Druijff

Assistent accountant
mkdf-team-image

Angelina Prins

Administratief medewerkster
mkdf-team-image

Hasiena Chiragally

Assistent Fiscaliste
mkdf-team-image

Layla El Yousfi

Administratief medewerker - Klein MKB
mkdf-team-image

Deon de Ruiter

Administratief medewerker - Klein MKB

Tarieven

Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.

Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.

Uitgebreide tarieven

Belastingadvies

Fiscale werkzaamheden
Aangiften inkomstenbelasting v.a. € 422,- bij geen bijzonderheden als box 3
Aangiften omzetbelasting v.a. € 103,- per aangifte bij niet Yuki gebruik
Aangiften venootschapsbelasting v.a. € 353,- per BV
Opstellen en bespreking belastingadvies v.a. € 527,- 1 dagdeel met korting 10% bij een maandabonnement
Berekening auto van de zaak v.a. € 179,-
Campagne financiële administratie & advies

NU GRATIS ADVIESGESPREK BEDRIJFSADVIES EN BEDRIJFSCOACHING
T.W.V. €295,- 

Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !

Vraag hier het gratis adviesgesprek aan

Wat onze klanten zeggen

Belangrijke blogs

Hoe bespaar je tijd met een geautomatiseerde boekhouding?

Als ondernemer wil je ondernemen en niet je kostbare tijd verliezen aan administratie. Maar hoe kan je je bedrijf verlossen van de boekhouding?

Verplichte Arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen: Wat verandert er vanaf 2027?

Als ondernemer denk je waarschijnlijk liever niet aan arbeidsongeschiktheid. Toch is het belangrijk om hier goed over na te denken. Per 2027 komt er een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) voor zelfstandigen...

ZZP ja of nee? Wat zijn de risico's in 2025?

De Belastingdienst scherpt vanaf januari 2025 de controles aan op schijnzelfstandigheid bij het inhuren van ZZP’ers. Wat betekent dit voor jou als ZZP'er of opdrachtgever?

Onze diensten

24/7 inzicht in je administratie tegen een vaste maandprijs inclusief persoonlijk contact en alle belastingaangiften.

Naar Online administratie

Alle belastingvoordelen voor ondernemers, je benut alle mogelijkheden binnen de fiscale wetgeving met onze belastingadviseurs

Naar Belastingadvies

Zekerheid bij je jaarrekening afgegeven door een accountant. Alle accountantsverklaringen: subsidieverklaring, due diligence, prognose verklaring enz.

Naar Accountancy

Specialisten in jouw branche (horeca, zorg, automotive, retail enz) en voor financieringsaanvragen, HR, reorganisatie, fusie en overname

Naar Bedrijfsadvies

In 7 stappen naar een beter bedrijf: ervaren bedrijfscoaches zorgen met jou voor meer winst, meer groei in je bedrijf en meer rust voor jou.

Naar Bedrijfscoaching