Oamkb Veenendaal – Ede
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Jos Kramer. Jij bent ondernemer geworden omdat je daar plezier in hebt. Je krijgt er energie van omdat je er goed in bent. Als bedrijfsadviseur help ik je daar graag bij vanuit ons administratiekantoor in Veenendaal. Bij oamkb zorgen we ervoor dat je administratie geautomatiseerd wordt, altijd up-to-date is en je aangiftes op tijd worden ingezonden. Daarnaast ga ik graag een paar keer per jaar met je om tafel zitten om je ambities te bespreken. Meer weten? Neem contact op met oamkb voor meer informatie!
Jou als ondernemer in je kracht zetten is meer dan het bijhouden van een administratie. Toch is een juiste administratie belangrijk. Niet alleen voor de belastingen, maar ook om snel te kunnen reageren bij veranderde omstandigheden, of bij nieuwe kansen.
Alleen ben je misschien wel sneller, maar samen kom je altijd verder. Wij kunnen kritisch door de cijfers heen kijken en vragen te stellen bij jouw enthousiasme als ondernemer.
Samen vormen Karin Kramer en ik, Jos Kramer, ondersteund door een backoffice het team van oamkb administratiekantoor Veenendaal – Ede. We houden je administratie zoveel mogelijk online bij zodat je daar altijd inzicht in hebt. Zo kun je zelf snel reageren en bij vragen helpen we je met advies.
Verschillende ondernemers vinden het waardevol periodiek samen te komen met administratiekantoor Veenendaal – Ede. Dat kunnen zowel coaching gesprekken als advies gesprekken zijn. Centraal staat hierbij het optimale uit je onderneming te kunnen halen. Als jij het als ondernemer goed doet, krijg ik daar zelf energie van. Af en toe komt dan de marathonloper naar boven om je te motiveren, te helpen met focussen of net even aan te moedigen door te gaan. Ook ben ik zeker je rem met de kritische vraag wat je uren nou eigenlijk opleveren.
Vanuit mijn Christelijke identiteit willen we meer dan uitstekend werk leveren omdat Zijn Woord dat nou eenmaal zegt in de Colossenzen brief 3:23 . Deze identiteit geeft mij de drive eerlijk, open en oprecht zaken te doen. Afspraak is afspraak. We spreken een vast maandtarief af en mochten er werkzaamheden zijn die eenmalig zijn en echt meer werk kosten overleggen we dit voordat we de opdracht uitvoeren. Zoals een ondernemer die we mogen dienen laatst zei: Jos is altijd bereid een stapje extra te doen zonder gelijk met een factuur te wapperen.
Altijd bereikbaar hoor je wel eens zeggen, maar dat werkt meestal niet zo. Tijdens kantoortijden staan we je graag telefonisch te woord. Heb je dringende vragen buiten kantoortijd, kun je een app of een mail sturen. Als dat belangrijk is reageer ik daar ook buiten kantoortijden op. Ondanks alle digitale mogelijkheden, gaat er niets boven een persoonlijk gesprek. We hebben een kantoor op de Wageningselaan 50 in Veenendaal waar administratiekantoor Veenendaal – Ede gevestigd is. Hier ben je welkom. Zo kan onze dienstverlening optimaal aansluiten bij wie je bent. Als ondernemer, als professional en als mens. Plan snel een afspraak in voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie € 249,- | ||
Maandabonnement incl. basissoftware, boekhouding, belastingaangiften en communicatie | ||
---|---|---|
Eenmanszaak | € 162,- | per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten bij meer vennoten/maten |
€ 190,- € 288,- |
per maand |
Holding, Stamrecht BV | € 162,- | per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | € 293,- | per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | € 434,- | per maand |
BV lopende activiteiten >10 | € 542,- | per maand |
Laat oamkb je zakelijke wereld veranderen! Geniet van een moderne online administratie die 24/7 up-to-date is en toegankelijk via een handige app. Het oamkb-team in jouw regio zorgt voor een naadloze migratie van je huidige administratie. Scan eenvoudig bonnetjes, stuur facturen per e-mail en laat de rest aan ons over. Blijf op tijd met betalingen en aangiften dankzij ons professionele team. En dat is niet alles; je krijgt direct toegang tot een ervaren bedrijfsadviseur die al je vragen beantwoordt. Aarzel niet langer en plan nu een afspraak bij het oamkb-administratiekantoor in jouw regio om je bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen!
Plan direct een afspraak bij het administratiekantoor in jouw regioLeestijd: 3 minuten CNBB Equity Partners neemt meerderheidsbelang in oamkb 12 juli 2023: CNBB Equity Partners (CNBB) heeft een meerderheidsbelang genomen in oam...
Leestijd: 4 minuten Subsidies aanvragen? 7 redenen waarom je als MKB’er niet langer moet wachten! Subsidies? Vervelend? Zeker niet! Als Mkb’er kunnen ze jui...
Leestijd: 7 minuten Ja! Dat kan. De Wet Homologatie Onderhands Akkoord (WHOA) is een recente wet die sinds 2021 van kracht is. Deze wet biedt ondernemers met sc...