Oamkb Breda
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Laurens Schoone, ik ondersteun ondernemers vanuit ons administratiekantoor in Breda. Wij zijn er om jouw doel, succesvol ondernemen, te realiseren. Cijfers helder in beeld. Die basis is voor ons het uitgangspunt. We brengen ze voor én met de ondernemer op proactieve wijze in beeld. Online administratie betekent dat je geen hobbels meer hoeft te nemen bij je praktische zaken. Neem contact op.
Nu al het (foutgevoelige) handwerk door online software is overgenomen, heb je ruimte om eens goed te sparren met je adminstrateur: samen kijken naar je cijfers, ambities en de kansen voor je bedrijf. Mijn naam is Laurens Schoone, is jouw administrateur in Breda en eigenaar van oamkb Breda.
Omdat we ook vinden dat administratie je geen tijd zou mogen kosten, streven we er continu naar je administratie maximaal te automatiseren. Inmiddels lukt dit ons al tot 70%! Reken maar uit hoeveel je kunt besparen op je accountantskosten/ personeelskosten en niet te vergeten op je eigen tijd.
Oamkb staat voor echt goed werken in Administratie voor het MKB. We maken van een ‘probleem’ een voordeel en zien administratie dan ook niet als noodzakelijk kwaad, maar als bron van onschatbare waarde van informatie, die je kunt gebruiken om nog succesvoller te ondernemen. En daar helpen we je heel graag mee, vanuit onze kennis, ervaring en expertises. Bij oamkb krijg je 1 aanspreekpunt, die jouw sparringpartner is. Heb je een retailorganisatie dan kun je ook gebruik maken van de analysetool. Alle partners van oamkb Breda beheersen deze tool volledig en zijn ervaren in de retailbranche. Achter hem/haar staat een heel team van administrateurs, accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches die je in kunt schakelen zodra je ze nodig hebt. Jouw oamkb partner regelt dat voor je.
Het is geen geheim dat retail ondernemers continu bezig zijn met de veranderingen om hen heen. Je past je voortdurend aan aan de veranderende omstandigheden. Distributievormen, verdienmodellen en klantgedrag veranderen continu.
Je hebt behoefte aan bruikbare en vergelijkbare cijfers over verkoop, marge, derving en seizoensinvloeden. Je wilt de prestaties van je stappenplan analyseren.
Bestaande analysetools zijn echter onbegrijpelijk duur, foutgevoelig, ouderwets omslachtig en tijdrovend. Vaak gebruik je veel van de duur betaalde mogelijkheden van deze software niet eens. Daarom is er nu de retail analysetool. Nu kun je als ondernemer eenvoudig je inkoop- verkoopbeleid bepalen en vol vertrouwen je financiële beslissingen nemen.
Wij zorgen er tevens voor dat de tool zo is ingericht dat je precies die voorspellingen krijgt die je nodig hebt. Daarnaast kunnen we met je naar de cijfers kijken, sparren over de mogelijkheden en je adviseren op basis van onze jarenlange ervaring in de retail en het ondernemerschap. Je kunt ons alles vragen over retail, want dit kennen we als onze broekzak. Op het gebied van e-commerce hebben we relaties met diverse kennispartners op het gebied van webshop design en omnichannel en multichannel retailing. We investeren in deze kennis omdat we ons onderscheiden van andere accountants. Een goede integratie met je winkel en financiële software zorgt dat je business soepel draait en het effect van je webshop helder en transparant is.
Oamkb Breda neemt zijn rol binnen retail serieus, we kijken daarom ook breder naar de behoeften van retailers. Zo hebben we bijvoorbeeld samenwerkingsafspraken gemaakt met financieringspartners zodat we je kunnen ondersteunen bij het vinden van een passende financiering. We leggen ons hierop toe omdat we vinden dat retailers met goede plannen hun ideeën moeten kunnen uitvoeren.
In Breda en omgeving zijn wij werkzaam als bedrijfsadviseur. Naast het online contact dat we gebruiken om van elkaars situatie op de hoogte te blijven vinden we persoonlijk contact ook erg belangrijk. Daarom maken we graag kennis met je, voordat we aan de samenwerking beginnen, zodat wij samen een beeld van elkaar en elkaars wensen hebben. Dit kan uiteraard bij ons op het administratiekantoor in Breda of op een geschikte locatie voor beiden. Wil je vandaag nog weten wat ik voor jouw onderneming kan betekenen? Neem dan contact op.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie vanaf € 265,- | |
Maandabonnement incl. boekhouding, belastingaangiften en communicatie excl. boekhoudsoftware | |
---|---|
Eenmanszaak | v.a. € 172,- per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten | v.a. € 202,- per maand |
VOF / Mts bij meer dan 2 vennoten/maten | v.a. € 306,- per maand |
Holding, Stamrecht BV | v.a. € 172,- per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | v.a. € 312,- per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | v.a. € 462,- per maand |
BV lopende activiteiten >10 | v.a. € 577,- per maand |
Heb je behoefte aan meer klanten, meer geld, en beter presterende medewerkers? Wat wil jij het eerste aanpakken om te verbeteren in je bedrijf? Ondernemen is inspirerender, motiverender en meer fun samen met een bedrijfsadviseur of bedrijfscoach van oamkb! Jouw bedrijfsadviseur of bedrijfscoach verdient zichzelf ruimschoots voor je terug en van een gratis adviesgesprek steek je altijd wat op. Vraag nu een gratis adviesgesprek aan ter waarde van € 295,- !
Vraag hier het gratis adviesgesprek aanJongeren tijdelijk laten werken als vakantiekracht is voor beide partijen interessant. Als ondernemer beschik je over extra handjes tijdens de vakanties van je vaste medewerkers...
Het beheren van de boekhouding kan voor veel MKB-ondernemers een tijdrovende en vervelende klus zijn. Je wilt je focus vooral richten op het runnen van je bedrijf, maar de financiële administratie houdt je vaak bezig tot in de late uurtjes...
Vanaf dit jaar zijn bedrijven met meer dan honderd medewerkers verplicht om te rapporteren hoeveel kilometers hun werknemers voor werkdoeleinden afleggen. Deze gegevens moeten worden ingediend bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)...