Oamkb Amersfoort
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Roger Prins en ik ben belastingadviseur. Met mijn team ondersteun ik ondernemers vanuit ons administratiekantoor in Amersfoort met hun administratie en fiscale aangelegenheden. Zo zorg ik ervoor dat je profiteert van alle fiscale voordelen waar je recht op hebt. We begeleiden MKB-bedrijven, ZZP’ers, advocaten en starters op heel eigen en innovatieve wijze. We voeren een groot deel van de werkzaamheden online uit. We werken niet alleen vóór jou, maar vooral mét jou. Zo besparen we samen kosten en geven we je realtime inzichten in je cijfers en bedrijfsvoering tegen een vast maandtarief. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek? Neem dan contact met je oamkb!
Mijn naam is Roger Prins, ik ben partner en belastingadviseur bij oamkb Amersfoort. Fiscale regelingen kunnen je als ondernemer de wind in de zeilen geven. Maar ze kunnen ook zorgen voor flinke tegenwind. Problemen met de Belastingdienst zijn niet alleen vervelend, ze leveren ook bedrijfsrisico’s op. Fiscale wetgeving is vaak erg ingewikkeld en verandert continu. Daarom gaan veel ondernemers in zee met een oamkb belastingadviseur. Met zijn vakmanschap, ervaring en diepgaande, up-to-date kennis van de fiscale spelregels, zorgt hij dat de fiscale kant van jouw zaak goed geregeld is.
Bij oamkb Amersfoort staat de klant ten allen tijde centraal. Oamkb adviseurs werken als deel van de onderneming en zijn dus erg toegankelijk. Oamkb is een organisatie die beschikt over een landelijk dekkend netwerk van ondernemende professionals: administrateurs,accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches. Die combinatie maakt dat voor alle administratieve, fiscale en financiële taken er een kwaliteitsgarantie is.
De keuze om met oamkb samen te werken geeft je 24/7 toegang tot alle aspecten van je eigen administratieve gegevens, geheel transparant. Natuurlijk zijn we ook gemakkelijk bereikbaar, via e-mail, Whatsapp of Google Hangout. Omdat administratieve vragen zich niet beperken tot werkdagen, is een dringende vraag in het weekend ook geen punt.
Wie een onderneming start wil het liefst zijn/haar passie volgen. Je wilt als ondernemer doen waar je goed in bent. Dat betekent dat de administratieve verwerking niet altijd de aandacht krijgt die nodig is, er wordt te weinig tijd in gestoken om het goed te doen. We kunnen je helpen je doelen te verwezenlijken door je op het administratieve vlak vrij te houden van onnodige zorgen. Dit allemaal zonder vervelende, onverwachte kosten en dus tegen een vaste prijs per maand. Je administratieve, fiscale en financiële gegevens zijn natuurlijk altijd toegankelijk en inzichtelijk. Zijn er veranderingen en aanpassingen, dan ben je de eerste die op de hoogte wordt gesteld. Omdat we zelf ondernemen, begrijpen we als geen ander het belang van een gedegen financiële bedrijfsstrategie en een gezonde kostenbeheersing.
De adviseurs van oamkb Amersfoort zijn werkzaam in Amersfoort en omgeving. Dankzij de moderne digitale mogelijkheden zijn communicatiemogelijkheden als e-mail, Whatsapp en Google Hangout ideaal om snel contact met elkaar op te nemen. Daarbuiten is persoonlijk contact ook belangrijk. Dat kan op het administratiekantoor of op locatie.
Wil je weten wat we voor jouw onderneming kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Belastingadvies |
||
Fiscale werkzaamheden | ||
---|---|---|
Aangiften inkomstenbelasting | € 365,- | bij geen bijzonderheden als box 3 |
Aangiften omzetbelasting | € 89,- | per aangifte bij niet Yuki gebruik |
Aangiften venootschapsbelasting | € 305,- | per BV |
Opstellen en bespreking belastingadvies | € 455,- | 1 dagdeel met korting 10% bij een maandabonnement |
Berekening auto van de zaak | € 155,- |
Wij staan voor jullie klaar op veel verschillende vlakken. Door ons 7 stappenplan helpen we de groei van jouw bedrijf om te zetten in continuïteit. Van binnen en van buiten, werken áán je bedrijf in plaats van ín je bedrijf. Interne organisatie en het benutten van de huidige markt.
Bekijk hier het aanbod
Het CPB meldt dat de Nederlandse economie beter bestand lijkt te zijn tegen de corona crisis dan eerder werd aangenomen. Met name het “onverwachts sterke hers...
1x per week stilstaan met je bedrijfscoach bij de groei van je onderneming is een hele vooruitgang. Doelen bepalen is stap 1 in het ¨In 7 stappen naar ee...
Niemand wil meer belasting betalen dan nodig is. Hier vind je alle weetjes rondom het belastingvrij schenken van vermogen! Voorkom zowel schenkbelasting als erf...