{"id":19817,"date":"2021-01-13T14:05:20","date_gmt":"2021-01-13T15:05:20","guid":{"rendered":"https:\/\/oamkb.nl\/kantoor\/?p=19817"},"modified":"2021-01-13T15:16:12","modified_gmt":"2021-01-13T15:16:12","slug":"zo-kun-jij-marktwaarde-verhogen-in-het-mkb","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/oamkb.nl\/kantoor\/zo-kun-jij-marktwaarde-verhogen-in-het-mkb\/","title":{"rendered":"Zo kun jij marktwaarde verhogen in het MKB!"},"content":{"rendered":"

\"marktwaarde<\/p>\n

Marktwaarde verhogen is een onderdeel van stap 2 in het \u00a8In 7 stappen naar een beter bedrijf<\/a>\u00a8 oamkb bedrijfscoachingstraject. Bij een bedrijfsstrategie is het van belang om zowel een korte termijn als een lange termijn strategie te bepalen. Zo kun je inspelen op de actualiteit en tegelijkertijd bouwen aan de toekomst van de onderneming. In dit artikel behandelen we het verhogen van marktwaarde op de lange termijn.<\/p>\n

Loop niet achter de feiten aan<\/h2>\n

Omdat ondernemers vaak bezig zijn met externe contacten kunnen processen binnen het bedrijfonderbelicht raken. Het is uiteraard van belang om goede relaties te onderhouden met leveranciers en afnemers, maar vergeet ook zeker niet je eigen onderneming als middelpunt van deze keten. Een onderneming die groeit zou een muur moeten zijn waar steeds een passende steen op wordt geplaatst, helaas blijkt het maar al te vaak een kaartenhuis te zijn die zomaar kan instorten. Met lapwerk op ad hoc basis zul je er niet komen, kies liever voor structurele processen waar je op kunt vertrouwen \u00e9n op kunt bouwen. Denk bijvoorbeeld aan:<\/p>\n