Oamkb Kampen
- 120 Ervaren bedrijfsadviseurs
- Volledig geautomatiseerde administraties
- 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
- Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Ik ben Reinier van Belle en vanuit Kampen ondersteun ik ondernemers met het automatiseren van hun administratie. We zorgen ervoor dat het MKB en de ZZP’er altijd voorzien is van up-to-date financieel inzicht in hun onderneming. Daarnaast automatiseren we de administratie tot wel 70%, zodat je tijd overhoudt om te ondernemen. Je belt, mailt of chat snel met ons als je een vraag hebt, wat dat is inclusief in de maandprijs.
Mijn naam is Reinier van Belle, partner bij oamkb Kampen. Als ervaren administrateur en ondernemer weet ik hoeveel tijd en energie er in de financiële administratie gaat zitten. Dit werk neem ik je graag uit handen, zodat jij meer tijd kan besteden aan wat je echt leuk vindt: ondernemen!
Vind je de administratie tijdrovend? Zijn de belastingregels ingewikkeld? Je bent niet de enige die er zo over denkt! Het kan een lastig karwei zijn om de administratie van jouw bedrijf bij te houden en op tijd alle belastingaangiftes in te dienen. Misschien wordt het tijd om dit uit te besteden. Stel je eens voor dat je hier geen tijd meer voor vrij hoeft te maken, en toch altijd je administratie op orde hebt. En dat je geen avonden meer op hoeft te offeren om die BTW aangifte nog op tijd de deur uit te krijgen. Administratie wordt vaak gezien als een noodzakelijk kwaad, waar je als ondernemer niet aan ontkomt. Maar dit betekent niet dat jij hier zelf druk mee hoeft te zijn!
Ik onderscheid mij door een moderne manier van werken. Zoveel mogelijk handelingen en processen verlopen digitaal en geautomatiseerd. Hierdoor is de administratie altijd up-to-date, mijn klanten hebben 24 uur per dag en 7 dagen per week inzicht in hun administratie. Als financieel professional wil ik laagdrempelig blijven, ik ben makkelijk persoonlijk te benaderen. Klanten mogen mij altijd even bellen of appen met vragen. Dit zit allemaal bij de vaste maandprijzen inbegrepen, zo kom je achteraf niet voor verrassingen te staan. Als lid van oamkb, een nationaal samenwerkingsverband van ondernemende administrateurs, belastingadviseurs, accountants, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches, heb ik toegang tot een zeer groot netwerk van specialisten. Hierdoor kan ik alle service bieden die je van een groot accountantskantoor kan verwachten, maar mét de persoonlijke benadering van een regionaal kantoor.
Als ondernemer ben je al druk genoeg met het runnen van jouw bedrijf. Daarnaast moet je in die spaarzame vrije uurtjes ook nog de administratie bijwerken en belastingaangiftes doen. Deze taken neem ik je graag uit handen. Ik houd van duidelijke communicatie en heldere afspraken, daarom werk ik tegen vaste maandtarieven. Ook voor maatwerk oplossingen kun je bij mij terecht, iedere onderneming is immers uniek. Omdat ik zelf ook ondernemer ben kan ik mij goed inleven in de uitdagingen die er bij het ondernemerschap komen kijken, het is mijn doel om jouw bedrijf optimaal te laten presteren.
Als echte kampenaar weet ik wat er speelt in de regio. Ik begrijp de uitdagingen die hier in de stad spelen. Ondanks dat alles digitaal gaat vind ik persoonlijk contact het belangrijkst. Daarom maak ik meerdere keren per jaar met jou een afspraak voor een persoonlijk gesprek over jouw onderneming en ambities. Dit kan op jouw kantoor, of het mijne. Hoe vaak we afspreken bepaal je zelf! Neem gerust even contact op voor een vrijblijvende kennismaking.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie € 249,- | ||
Maandabonnement incl. basissoftware, boekhouding, belastingaangiften en communicatie | ||
---|---|---|
Eenmanszaak | € 162,- | per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten bij meer vennoten/maten |
€ 190,- € 288,- |
per maand |
Holding, Stamrecht BV | € 162,- | per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | € 293,- | per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | € 434,- | per maand |
BV lopende activiteiten >10 | € 542,- | per maand |
Het automatiseren van jouw online administratie zorgt voor tijdsbesparing, meer inzicht en helpt betere ondernemers beslissingen te nemen.
Met online administratie:
Vraag hier een kosteloos adviesgesprek aan
Leestijd: 14 minuten Investeringsafrek Check of je in 2022 of in 2023 wilt investeren. Afhankelijk van wat je dit jaar hebt geïnvesteerd kun je zien of het voo...
Leestijd: 3 minuten In de aanloop naar Prinsjesdag 2022 is toch nog de verwachting gewekt dat het kabinet mensen met vermogen in 2017 tot 2020 compensatie voor ...
Leestijd: 11 minuten Ieder jaar op de derde dinsdag van september wordt het werkjaar van de Eerste en Tweede Kamer geopend op Prinsjesdag. Op 20 september 2022 ...