Oamkb Comfort
- Ervaren salarisadministrateurs
- Voor al je personeelszaken
- Payroll
- Alles onder één dak
Hallo, mijn naam is Erik Scholten, en met oamkb Comfort ben ik voor allerlei zaken rond personeel, werkgeverschap en salarisadministratie aanspreekbaar. Ik stel mij op deze pagina graag verder voor, en laat je weten wat je van oamkb Comfort en van mij kunt verwachten.
Bij oamkb Comfort bieden we een aantal diensten aan waar ondernemers met personeel veel aan kunnen hebben. Zo kun je bij ons de salarisadministratie uitbesteden, verzorgen we alles rond payroll, en ook doen wij de backoffice. Verder kunnen wij je helpen met het aantrekken of ontslaan van personeel, en bieden we ook nog breder personeelsadvies. Dit neemt veel grote zorgen uit handen, waardoor jij je als ondernemer bezig kunt houden met wat je echt leuk vindt: ondernemen! Kortom, wij bieden jou Comfort om het meest uit je ondernemerschap te halen.
Wij specialiseren ons dus in zaken als salarisadministratie, maar ook voor andere vragen op het gebied van bedrijfsvoering kun je ons benaderen. Als deel van het oamkb netwerk staan wij namelijk in contact met meer dan 90 andere administrateurs, bedrijfsadviseurs, accountants, belastingadviseurs en bedrijfscoaches. Wij kunnen de kennis van deze professionals op elk moment inzetten. Salarisadministratie uitbesteden en personeelszaken zijn dus niet het enige wat wij doen, je kunt bij ons terecht met al je vragen over het ondernemerschap.
Bij oamkb werken wij veel online, maar behouden wij wel de persoonlijke touch. Zo ook met de salarisadministratie en andere personeelszaken. We hebben gemerkt hoe verlossend het is om veel delen van het werk online te regelen. Het is vaak veel efficiënter omdat internet ons tools kan bieden die het werk makkelijker maken, en zo krijgen we ook veel meer gedaan. Daarnaast blijven we zo ook veel beter in contact, omdat we vrijwel altijd bereikbaar zijn. We hebben korte communicatielijnen en reageren dus snel op jouw vragen. Mocht je behoefte hebben om face-to-face af te spreken, dan kan dat natuurlijk ook. Ik kom graag bij jou langs om over jouw wensen en doelen te sparren.
Bij oamkb Comfort kun je erop rekenen dat we snel reageren op jouw vragen, met gepaste oplossingen komen, en welke personeelsoplossing je ook kiest: wij zorgen dat alles klopt en wij denken met jou mee om tot het beste resultaat te komen. Heb je interesse? Maak dan snel een afspraak voor een gratis adviesgesprek.
Wij hebben alles voor personeelsinzet onder één dak. Hierdoor kunnen we objectief adviseren en een combinatie van oplossingen aanbieden. Of het nou gaat om wetgeving of toepassing van cao’s, personeel aantrekken of juist ontslaan, personeel zelf in dienst nemen of het werkgeverschap uitbesteden, zelf werven of de werving laten doen, wij kunnen je helpen. Wij bieden je Comfort zodat jij je kunt focussen op je werk, zonder je zorgen te maken over personeel.
Iedereen die werkt met personeel kan bij ons terecht. Het maakt niet uit of je in de zakelijke dienstverlening zit, de horeca of de logistiek.
Salarisadministratie – Is de salarisadministratie niet jouw hobby of heb je er weinig tijd voor? Geen probleem, wij hebben de kennis en software om dit van je over te nemen.
Payroll – Naast de salarisadministratie het volledige werkgeverschap uitbesteden? Dat kan! Met payroll verzorgen wij jouw administratieve, financiële en juridische processen. Daarnaast nemen wij de regie m.b.t. eventuele verzuimbegeleiding.
Personeelsadvies – We helpen bedrijven met diverse hr vraagstukken, maar ook stellen we personeelshandboeken en arbeidscontracten op voor onze opdrachtgevers.
Backoffice – Voor uitzend- en detacheringsbureaus verzorgen wij de volledig backoffice. We zorgen dat de medewekerkers betaald worden conform de van toepassing zijnde cao, houden contracten en dossiers bij en zorgen dat de facturen naar de opdrachtgevers gaan.
Wat we het meest terug krijgen van onze klanten is dat ze het fijn vinden dat we snel reageren op vragen, we onze afspraken nakomen en de dienstverlening erg goed is. Voor ons is dit niet heel bijzonder, maar in de markt blijkbaar wel.
Wij helpen jou met alle facetten van personeelsinzet, van praktische oplossingen tot strategisch advies. Dat doen we samen met ons team en onze partners. We leren je graag kennen, zodat we weten wat jouw organisatie nodig heeft. Samen zoeken we de juiste balans tussen kosten, flexibiliteit en risico’s.
Welke personeelsoplossing jij ook kiest, een ding is zeker: alles klopt en wij denken daadwerkelijk met je mee.
Doordat wij zowel een eigen payroll als een eigen salarisadministratie tak hebben kunnen wij daadwerkelijk onafhankelijk advies geven wat voor de klant op dat moment de beste oplossing is.
Je kunt mailen naar oamkb@comfort.nl, bellen op 085 30 36 786, of direct contact opnemen op onze website. We staan je z.s.m. te woord om jou verder te helpen met alle personeelszaken.
Net als jij, houden wij niet van verrassingen op de factuur. Daarom lichten we graag toe wat je van ons kunt verwachten.
Bij oamkb betaal je een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten plus eenmalige kosten voor de inrichting en instructie.
Eenmalige inrichting en instructie vanaf € 265,- | |
Maandabonnement incl. basissoftware, boekhouding, belastingaangiften en communicatie | |
---|---|
Eenmanszaak | v.a. € 172,- per maand |
VOF / Mts bij 2 vennoten | v.a. € 202,- per maand |
VOF / Mts bij meer dan 2 vennoten/maten | v.a. € 306,- per maand |
Holding, Stamrecht BV | v.a. € 172,- per jaar extra ivm IB |
BV lopende activiteiten 1-5 | v.a. € 312,- per maand |
BV lopende activiteiten 6-10 | v.a. € 462,- per maand |
BV lopende activiteiten >10 | v.a. € 577,- per maand |
Het is tijd om slim te denken over jouw financiën! In deze blog duiken we in de wereld van belastingvrij schenken. Een gouden kans voor elke ondernemer. Denk aan belastingadvies, maar dan een stap verder...
Heb je een auto van de zaak en rijd je daarmee meer dan 500 kilometer per jaar privé? Dan krijg je te maken met fiscale bijtelling. Dit betekent dat een deel van de cataloguswaarde van de auto bij je inkomen opgeteld wordt. Maar, goed nieuws! De kosten voor deze zakelijke auto mag je aftrekken van de winst van je bedrijf. Dit verlaagt je belastbare winst.
De corona crisis heeft als neveneffect gebracht dat het makkelijker is om online te werken vanuit het buitenland. Bijvoorbeeld vanuit het zonnige zuiden...