Top

Home / Administrateurs

Franchise
administratiekantoor?

Vacature ondernemende administrateur
Informatie aanvragen

Zoek je een franchise administratiekantoor?

Administratiekantoor in franchise bij oamkb biedt veel voordelen

Ondernemerschap geeft je de vrijheid om jouw administratiekantoor precies zo in te richten als jij wilt. Je hebt de vrijheid om te werken wanneer je wilt, waar je wilt en met wie je wilt. In een franchise administratiekantoor heb je bij oamkb ondersteuning en alle vrijheid, Bovendien bouw je aan een bedrijf dat straks goed verkoopbaar is.

De voordelen van franchise wegen ruimschoots op tegen de kosten van franchise .

 

Bouw daarom je onderneming door in de bewezen franchiseformule van oamkb. Je bent zelfstandig, maar je bent samen met collega’s die je vragen kunt stellen, mee kunt sparren en samenwerken. Bovendien word je ondersteund met marketing, ICT, opleidingen, in je ondernemerschap en met vakinformatie.

Geautomatiseerde administraties

Onze franchise administratiekantoren zorgen ervoor dat 70-80% van de boekingen in de administraties geboekt worden door de software. Dat vraagt kennis van inrichten van boekhoudsoftware. In ons opstartprogramma kun je kiezen voor het nog beter leren automatiseren van administraties. We hebben daar ruim 10 jaar ervaring in en alle tips en trics krijg je in het opstartprogramma. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Een goed ingerichte automatische administratie zorgt voor minder fouten en 24/7n inzicht in de boekhouding.

Bedrijfsadvies door jou een specialisten

Daarbij houd je tijd over om met je klanten te kijken naar hun ambities. Een franchise administratiekantoor bij oamkb heeft doorgaans een klanttevredenheid van een 9+. Dat komt doordat je als franchise administratiekantoor tijd overhoudt voor je klanten en bedrijfsadvies. Binnen oamkb weet jij precies wanneer je een specialist  moet inschakelen die jouw klant tijdelijk verder helpt. Hier verdien jij zelf ook aan en dat is een win-win-win.

 

Wekelijks zijn er trainingen waar je uit kunt kiezen. Je kunt daardoor nog beter bedrijfsadvies geven en echt specialistisch werk kun je uitbesteden aan gespecialiseerde franchisenemers.

Groeiformule

Als klein administratiekantoor heb je als franchise administratiekantoor direct de uitstraling van een landelijk kantoor. Je hebt alle expertise bij de hand die jouw klanten maar nodig mochten hebben. Zo weet je zeker dat jij jouw klanten het beste bedrijfsadvies en belastingadvies geeft.
Onze franchiseformule is erop gebaseerd dat in de nabije toekomst 100% van de administratie geautomatiseerd zal zijn. Hierdoor zal het werk van het administratiekantoor geheel of grotendeels door boekhoudsoftware worden overgenomen. Dat betekent niet dat ondernemers zonder inzicht in de administratie en bedrijfsadvies en belastingadvies kan! Onze franchiseformule gaat daarom uit van het voordeel van de automatisering en de kracht van administrateurs die de menselijke kant van het ondernemerschap aanspreken.

 

De franchiseformule van oamkb is tevens gericht op groei: wanneer jij de formule volgt, groei jij na jouw opstart met minimaal 20% per jaar. Dit komt omdat jouw klanten jou met minimaal een 9 beoordelen en dan brengen zij zelf weer nieuwe klanten aan. Wil je harder groeien, dan hebben we hier de interne marketing- en bedrijfscoaching trajecten voor.

De voordelen bij oamkb

Futureproof ondernemen

Gericht op geautomatiseerde de administratie en bedrijfsadvies

vrijheid & zekerheid

De vrijheid van ondernemerschap met de zekerheid en ondersteuning van de bewezen franchiseformule

UITSTRALING LANDELIJKE ORGANISATIE

Als klein administratiekantoor direct de uitstralen van een landelijke organisatie

Collega's

Laagdrempelig vragen stellen aan je collega franchisenemers

Oamkb’er aan het woord

YouTube video

Wat onze partners zeggen

De club

Ons doel is dat jij een succesvol bedrijf hebt dat met 20% per jaar groeit of jou meer vrije tijd geeft, dat je jouw werk echt leuk vindt; en genoeg tijd overhoudt voor om meer bedrijfsadvies te geven. De bedrijfscultuur bij oamkb is dat de franchise administratiekantoren elkaar vooruit helpen. Regelmatig zeggen nieuwe Member: ‘Je stapt in een warm bad’. Dat vinden we ook belangrijk, want ondernemerschap geeft al genoeg uitdagingen.

Feel the Tribe Vibe

Opstartprogramma

We leren je het automatiseren (al tot 70%), en je wordt opgeleid in het geven van bedrijfsadvies. Je kunt een keuze maken uit het opstartprogramma, afhankelijk van wat je doelen zijn, bijvoorbeeld: meer automatiseren, meer en betere klanten, meer adviesvaardigheden ontwikkelen en/of inkoopkortingen op ICT kosten.

 

Het opstarttraject bestaat uit een programma van 3 maanden, met meerdere terugkomdagen. Je doorloopt dit met een groepje van 3 tot 8 andere oamkb franchise administratiekantoren. Tijdens het programma werk jij stap voor stap Aan je bedrijf i.p.v. in je bedrijf. Dat levert direct resultaat op in de vorm van extra tijd en/of winst.

 

Ook na de opstart kun je je aanmelden voor alle trainingen die worden gegeven en blijf je begeleid worden door de formulecoach. Via het interne communicatieplatform kun je antwoorden op je vragen krijgen van de specialisten binnen oamkb, zoals de belastingadviseurs.

Bekijk de uitgebreide begeleiding + training

Opstartfee franchise administratiekantoor

De eenmalige investering voor het volledige opstartprogramma is €15.000,- , eventueel kun je als administratiekantoor hier een selectie uit maken. Hierin zitten tevens alle opstartkosten zoals: een volledig ingerichte website, professionele huisstijl, actieve social media, professionele foto’s, visitekaartjes, eigen administratie en ICT inrichting. Van deze eenmalige investering wordt €600,- gereserveerd voor het inkopen van leads.

Meer over de investering

Entreefee administrateurs

 

Beschrijving Investering
Formule oamkb + software + Google + Kwaliteitsbewaking in digitaal kantoor (1 dag) € 900,-
ICT en administratie met Yuki (5 dagen en 1 terugkomdag) € 3.600,-
Ondernemerschap (1 dag) € 900,-
Praktijkdag (1 dag) € 900,-
Fiscaal Gemak (1 dag) € 900,-
ICT en entreefee, website en visitekaartjes Investering
Instapklaar online kantoor/entreefee inclusief website en visitekaartjes € 3000,-
Marketing Investering
Presenteren en offline netwerken (1 dag) € 900,-
Online netwerken (1 dag) € 900,-
Salesplan maken + ondernemerschap (2 x 1 dag) € 1200,-
Verkooptechnieken (2 x 1 dag) € 1200,-
Leads creditpakket € 600,-

Wanneer je onderdelen uit het opstartpakket niet nodig hebt, wordt het bedrag van dat onderdeel van jouw entreefee afgehaald.

Meer over de investering

Bijdrage na de opstart

We gaan ervan uit dat je 6 maanden nodig hebt, voor je opgestart bent als oamkb franchise administratiekantoor. Dan ga je bijdragen aan de kosten van de organisatie. De kosten verbonden aan het aansluiten bij de oamkb Tribe zijn niet afhankelijk van je omzet: een maandelijkse fee van €490,- voor de organisatie; plus in het eerste jaar ná opstart €150,- voor de marketing; plus in het 2e jaar ná opstart €125,- voor de trainingen. Vooraf bespreken we welke ICT kosten je nu uitgeeft en welke je via de stichting ICT oamkb kunt inkopen. Door de gezamenlijke inkoop via de stichting ICT oamkb halen franchise administratiekantoren doorgaans een voordeel uit de franchise van enkele honderden euro´s per maand. Daarbij komt dat bij het toepassen van de franchiseformule de aanwas van klanten organisch groeit, gemiddeld met minimaal 20% per jaar.

Financiering

Natuurlijk heeft niet iedereen het bedrag van de opstartfee op de plank liggen, dus helpen we je met de financiering. Dit doen we door middel van crowdfunding, dat heel snel geregeld is. Zo kun je meteen starten als franchise administratiekantoor.

Magazine met alle ins and outs

Download het magazine met alle ins and outs over het aansluiten bij oamkb als administrateur. Ben je na het lezen nog steeds enthousiast dan nodigen we heel je graag uit om de online informatiebijeenkomst bij te wonen.

We leren je het automatiseren (al tot 70%), en je wordt opgeleid in het geven van bedrijfsadvies.

Na de informatiebijeenkomst mag je een online assessment doen om te kijken wat je al in huis hebt als ondernemer en welke vaardigheden je nog moet bijleren. Wanneer wij de trainingen in huis hebben, om jou die aan te leren, is het voor ons een ‘go’. We bespreken dit in een persoonlijk gesprek. Is het voor jou ook een ‘go’, dan krijg je van ons berekeningen en een ondernemersplan van oamkb om naar jouw eigen ambities in te vullen.

 

Op basis daarvan heb je weer een 1 op 1 gesprek om jouw opzet door te lopen en aan te scherpen met de benchmarkgegevens die we van andere oamkb’ers hebben. Dan pas jij hem evt aan (naar zo realistisch mogelijk) en ga je bij een ervaren oamkb langs om te kijken hoe het achter de schermen is. Tot nu toe valt dit allemaal nog onder het orientatieprogramma dat helemaal vrijblijvend en kosteloos is.

 

Ben je nog steeds enthousiast, dan tekenen we de overeenkomst en starten we voor jou de crowdfundingaanvraag. Je kunt al starten met de trainingen zodra er een groepje start en als het geld van de crowdfunding binnen is, dan pas hoef je de fee te betalen.

 

Lees alles nog eens rustig na in het magazine met alle ins and outs over het aansluiten bij oamkb als Tribe Member en download het magazine.

Magazine administrateur

Meld je aan voor de eerstvolgende informatiebijeenkomst

Zodra jij je aanmeldt krijg je de bevestiging in je mail. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact met je op om een try-out in te plannen.

 

Bennekomseweg 43

6717 LL Ede

 

T. 085-30 30 79

E. info@oamkb.nl

Ik meld me aan