Home / Centrale ICT
Doordat alle administraties online ingericht zijn, kun jij altijd en overal bij de cijfers van jouw klanten. Je klant kan zijn cijfers via laptop of app ook 24/7 inzien. Bellen ze jou in nood of haast, jij kunt er altijd voor ze zijn.
Of je nu kiest om administrateur te zijn, belastingadviseur, accountant, bedrijfsadviseur of bedrijfscoach, jij kunt het beste jouw werk doen als jouw klant de cijfers 24/7 inzichtelijk heeft.
Doordat alle administraties online ingericht zijn, kun jij altijd en overal bij de cijfers van jouw klanten. Je klant kan zijn cijfers via laptop of app ook 24/7 inzien. Bellen ze jou in nood of haast, jij kunt er altijd voor ze zijn.
Doordat de administratie al tot 70% helemaal automatisch kan verlopen, weet je dat er geen menselijk fouten insluipen en dat de cijfers altijd up-to-date zijn. Hierdoor kun je jouw klanten meteen het juiste bedrijfsadvies of fiscaal advies geven.
Jouw eigen administratie verloopt natuurlijk ook voor 70% automatisch. Dat geeft jou meer tijd om aan jouw franchise onderneming te werken.
En, doet ‘hij’ even niet wat jij wilt, dan schieten onze ICT supportdesk je gelijk te hulp. Gemak dient de mens!
In het systeem dat oamkb gebruikt worden de cijfers uit de administratie ingelezen. Aangiften en jaarcijfers maken, zijn hierdoor een fluitje van een cent. Jouw klant heeft het hele jaar door al inzicht in de cijfers. Het jaarwerk is daarom alleen een vastlegging: het kost je weinig tijd. de ICT supportdesk richt alles voor je in, zodat jij alleen je werk hoeft te doen. Centrale ICT inrichting en doorontwikkeling is één van de voordelen van franchise.
De bedrijfsadviseurs en bedrijfsadviseurs gebruiken voor de klanten de app bedrijfscoaching in 2 minuten per dag.. Hier staat alles in wat een ondernemer nodig heeft voor een goedlopend en succesvol bedrijf. Dit kun je natuurlijk ook in je eigen franchise onderneming toepassen!
Omdat we alle ICT centraal inkopen, profiteer je van grote kwantiteitskortingen. De oamkb kantoren halen hun franchise kosten er alleen al uit door alle kortingen op de ICT kosten. Ook bestaande administratie- en advieskantoren besluiten hierdoor franchisenemer te worden bij oamkb.
De software kopen we in via stichting ICT oamkb. De stichting is gelieerd aan de franchiseformule. Deze stichting heeft geen winstoogmerk, dat betekent dat alle Tribe Members profiteren van de gezamenlijke inkoop. Alle franchisenemers hebben inzicht in de administratie van de stichting ICT oamkb en je krijgt maandelijks een overzicht van de software die jouw franchise onderneming afneemt. Zo betaal je nooit teveel ICT en franchise kosten.
Wil je ook franchisenemer worden bij oamkb? Je neemt alleen af wat je nodig hebt. Wil je bijvoorbeeld een CRM pakket om je sales activiteiten goed bij te houden? De franchiseformule heeft het al voor je ingericht en je betaalt alleen de extra kosten van een extra inlog. De oamkb franchiseformule is ondersteunend en niet verplichtend opgezet.
Bovendien zijn we een belangrijke partij voor veel software leveranciers waardoor we vaak ook onze wensen kunnen laten doorvoeren. Ook dat is één van de voordelen van franchise.
De kennis die je mede franchisenemers opdoen wordt regelmatig gedeeld op het interne communicatieplatform en op de teambuildingsdagen. Daar word je elke keer wijzer van om nog slimmer met ICT te werken. Tips en tricks delen alle franchisenemers met elkaar. Regelmatig zijn er webinars en trainingen waar ook de nieuwste kennis van software wordt gedeeld. Zo blijven we samen voorop lopen in zowel automatisering als in bedrijfsadvies en fiscaal advies.
download het magazine dat bij jou past
Wil jij weten hoe het is om voorop in de markt te lopen op ICT gebied, zonder dat je er zelf vanalles voor hoeft uit te zoeken? Haal de franchise kosten er al uit door gezamenlijk in te kopen. Franchisenemer worden bij oamkb betekent ondersteuning op ICT gebied zonder verplichtingen.Leer onze franchiseformule kennen en de voordelen van franchise in de eerstvolgende informatiebijeenkomst.